Kūrybiškumo festivalis „ADC*LT“ iš viso sulaukė 302 reklamos ir dizaino kūrėjų paraiškų, iš kurių komisija atrinko 117 darbų, vertų įtraukti į apdovanojimų finalininkų sąrašą. Kūrybinių industrijų bendruomenę telkiančio renginio organizatoriai sako, kad toks dalyvių aktyvumas ir noras dalyvauti – svarus įvertinimas pirmus metus vykstančiam renginiui.

Konkurso dalyvių darbai varžosi 7-iose kategorijose: „Integracijų ir inovacijų“, „Video ir audio“, „Grafinio dizaino ir meistrystės“, „Interaktyvių ir skaitmeninių sprendimų“, „Spaudos ir lauko reklamos“, „Aktyvacijų ir naujosios medijos“ bei „Socialinės reklamos“.

Beveik pusė visų paraiškų (122) pateikta kategorijai „Grafinis dizainas ir meistrystė“. Tarp populiariausių subkategorijų – „Televizija ir kinas“ (33), „Pakuotės dizainas“ (29), „Vidaus ir išorės reklama“ (26).

„ADC*LT“ festivalio konkursui agentūros, užsakovai ir nepriklausomi kūrėjai galėjo teikti darbus, kurie buvo publikuoti nuo 2018-ųjų, rašoma pranešime žiniasklaidai.

Tarp aktyviausių finalininkų – trys agentūros

„ADC*LT“ komisija iš 302 šiemet konkurse dalyvaujančių reklamos ir dizaino kūrėjų darbų atrinko 117 geriausių, kurie varžysis dėl apdovanojimų. Daugiausia į finalą patekusių darbų priklauso reklamos agentūroms „Not Perfect“ (21), „Milk Agency“ (13) ir „Adell Taivas Ogilvy“ (10).

Didžiausia konkurencija vyks „Grafinio dizaino ir meistrystės“, „Spaudos ir lauko reklamos“ bei „Video ir audio“ kategorijose. Visus į finalininkų sąrašą patekusius darbus galite peržiūrėti čia.

Vertinimo komisijos narys, kūrybininkas, meno ir kūrybos vadovas Aurimas Kadzevičius, žinomas ir vertinamas kaip netikėčiausių pakuočių kūrėjas, džiaugiasi, kad Lietuvos reklama ir kūryba atgimsta naujame ADC formate. Jo manymu, tai paskatins kitokį požiūrį ir atsidavimą kūrybai bei didesnę įvairovę.

„Šiandien mums dar tikrai yra kur pasistengti – kol kas esame įstrigę dizaino ir meistrystės dėžutėse. Pasigedau inovatyvių ir stebinančių sprendimų visose kategorijose. Man labiausiai patiko darbai „Video ir audio“ kategorijose, kai kurie jų įtikino ir prajuokino“, – sako A. Kadzevičius.

Didelis dėmesys festivalio metu bus skirtas ir jauniesiems kūrėjams. Jie turės puikią progą pristatyti savo darbus rinkos profesionalams ir sulaukti vertingų patarimų bei įžvalgų, o geriausias darbas keliaus į tarptautinį „ADC Europe“ festivalį ir ten varžysis su kitais jaunaisiais Europos talentais.

„Būti pastebėtam anksti ir sudalyvauti tokio lygio konkurse jaunam kūrėjui yra labai didelė privilegija. Tokios galimybės Lietuvoje iki šiol nebuvo“, – sako „ADC*LT“ Jaunųjų talentų programos kuratorius, „Andstudio“ strategas ir partneris Augustinas Paukštė.

Kūrybiškumo festivalio nugalėtojai ir metų kūrėjas paaiškės rugpjūčio 28 d.

Apie kūrybiškumo festivalį „ADC*LT“

Rugpjūčio 28 d. Lietuvos dizaino asociacijos (LDA) iniciatyva šalyje rengiamas pirmas „ADC*LT“ festivalis, kurio metu įvyks kūrybiškiausių komunikacijos ir dizaino darbų apdovanojimai, konferencija ir jaunųjų talentų programa. Praėjusiais metais LDA tapus Europos kūrėjų organizacijas vienijančios organizacijos „ADC Europe“ (Art Directors Club Europe) nare, Lietuva įgijo galimybę aktyviai dalyvauti šio tinklo veikloje bei organizuoti ADC formato renginius mūsų šalyje.

Festivalį organizuoja Lietuvos dizaino asociacija, festivalio kuratoriai: Aistė Jakimavičiūtė-Bikauskė, Augustinas Paukštė ir Rimantas Stanevičius. Festivalio partneriai: ženklodaros agentūra „Imagine“, reklamos mokykla „The Atomic Garden Vilnius“, žiniasklaidos planavimo agentūra „Open Agency“, komunikacijos agentūra „Co:agency“.

M360