Valstybinio visuomenės sveikatos stiprinimo fondo (VVSSF) taryba paskelbė socialinės informacinės kampanijos „Koronaviruso (COVID-19) informacijos sklaida šalies žiniasklaidos priemonėse“ projektų finansavimo konkursą. Šiai naujai informacinei kampanijai skiriama 782 757,40 Eur iš 2021 metų VVSSF skirtų lėšų.
Pranešime žiniasklaidai VVSSF teigia, kad taip siekiama užtikrinti kuo platesnę objektyvios informacijos sklaidą apie koronaviruso situacijos valdymą šalyje, vakcinaciją, emocinę pagalbą ir kitais aktualiais klausimais.
VVSSF tarybos pirmininkė Gražina Belian teigia, kad, siekdami suvaldyti koronaviruso infekcijos plitimą šalyje, kiekvienas iš mūsų turėtume jaustis atsakingi už savo ir artimųjų bei kitų aplinkos žmonių ateitį ir sveikatą.
„Kiekvienas iš mūsų turėtų sugebėti įvertinti esamą padėtį, prisitaikyti prie pokyčių, suprasti vykdomus prevencinius veiksmus, vakcinacijos būtinumą ir naudą, atsižvelgti į specialistų rekomendacijas ir gebėti jas taikyti asmeniniame gyvenime bei imtis aktyvių prevencinių veiksmų. To šia komunikacine kampanija ir bus siekiama“, – sako Fondo tarybos pirmininkė.
Komunikacinė kampanija apims tokias temas kaip mokslo įrodymais grįstos koronaviruso situacijos valdymas šalyje, prevencinės ir apsaugos priemonės, vakcinacijos būtinumas ir nauda, teikiamos sveikatos priežiūros paslaugos, koronavirusinės infekcijos tyrimas ir gydymas, galimybės gauti emocinę pagalbą ir kiti aktualūs klausimai.
Paraiškos teikiamos atskiroms dalims: nacionalinei televizijai, internetiniams portalams, lauko reklamai, periodinei spaudai, radijo stotims, reklamos kanalams viešajame transporte, specializuota žiniasklaida sveikatos, mokslo temomis, taip pat VVSSF iniciatyvų viešinimo įgyvendinimui.
Projektų paraiškų laukiama iki balandžio16 d.
Praėjusią savaitę Sveikatos apsaugos ministerijos pradėta socialinė kampanija, raginanti skiepytis nuo COVID-19, sulaukė profesionalų kritikos ir abejonių, ar ji pasieks keliamus tikslus. Vėliau paaiškėjo, kad ją neatlygintinai kūrė Lietuvos šaulių sąjungos Pelėdų būrys, kuriam priklauso žurnalistas Edmundas Jakilaitis, taip pat kiti žinomi komunikacijos ir žiniasklaidos industrijos atstovai (daugiau skaitykite čia).