Šįkart „John Lewis“ reklamą pristatė kartu su partneriu, kitu prekybos tinklu „Waitrose“. Reklamą kūrė agentūra „adam&eveDDB“.

Kiek prekybos tinklai išleido šiai reklamai, neatskleidžiama, tačiau galbūt tai, kad šįkart pasirinkti išgalvoti herojai leido jiems kiek sutaupyti – pernai, kai „John Lewis“ reklamoje filmavosi Eltonas Johnas, buvo skelbta, kad reklamai iš viso buvo išleisti 7 mln. svarų.

Prekybos tinklai kartu su šia reklama pradeda ir visą kalėdinę kampaniją, kurios pagrindiniu akcentu, žinoma, bus drakoniukas, vardu Edgaras. Be įprastinių suvenyrų, žaislų ir panašių prekių, daug dėmesio skiriama ir socialiniams tinklams – „John Lewis“ ir „Waitrose“ sukūrė „Snapchat“ filtrą, kuriame ant savo veido galima imituoti ugnį iš nosies ar dūmus iš ausų, lyg būtum reklamoje matomas drakoniukas.