Portalas „DigiDay“ rašo, kad šiai kampanijai buvo sukurta daugiau nei 100 skirtingų muzikinių klipų, kuriuose išgalvota grupė „Stay Strong Brothers“ dainuoja apie įvairias dažnai pasitaikančias situacijas: perpildytą viešąjį transportą, lietingą dieną, nepaklusnius vaikus, stresą prieš egzaminus ar svarbius profesinius susitikimus. Jei kažkas pasiguodžia panašiais įvykiais anglų, prancūzų ar vokiečių kalbomis, iš „Actimel“ gauna žinutę, raginančią likti stipriam ir situacijai pritaikytą dainą. Visa kampanija buvo žymima raktažodžiu #StayStrong.

Po to, kai ši žyma paplito socialiniuose tinkluose, muzikiniai klipai buvo rodyti ir televizijoje bei lauko ekranuose. „Vietoj to, kad siūlytume vartotojams kažką, ko jiems nereikia, norėjome nusiųsti jiems žinutes tada, kai jiems to reikia labiausiai“, - sako „Actimel“ skaitmeninio skyriaus vadovė Marjorie Borreda-Martinez.

Kampanijos rezultatai daug žadantys: išsiuntę 13400 žinučių, „Actimel” savo prekės ženklo paminėjimų skaičių padidino 203 procentais. Be to, didžioji dalis jų teigiami: 6 teigiamiems komentarams tenka 1 neigiamas.

Tokia kampanijos sėkmė leidžia spėti, kad ateityje prekės ženklų, kurie komunikaciją taikys ne prie išskirtinių didelių įvykių, o prie žmonių kasdienybės, tik daugės.