KTU Marketingo studijų programos ketvirtakursių komanda, Europos regiono laimėtoja, projekto metu bendradarbiavo su „NewCrush“ įmone. Konkurso metu komanda vykdė įmonei priklausančio prekės ženklo „Glofix“ maisto papildų elektroninės parduotuvės „Google Ads“ reklamą ir marketingo veiksmus socialinėje žiniasklaidoje.

„Džiaugiuosi, kad komanda, su kuria teko dirbti ir kuri galėjo išbandyti jėgas tikrai konkurencingoje aplinkoje buvo įvertinta tarptautiniu lygiu“, – teigia Mantas Strelčiūnas, „NewCrush“ verslo procesų vadovas.

Kitos KTU komandos suplanuotos bei įgyvendintos skaitmeninės rinkodaros kampanijos „LastMile“ mobiliajai programėlei, skirtai užsisakyti maisto produktų ir kasdienių prekių iš parduotuvių, rezultatai pelnė vietą tarp finalistų bei ypatingą paminėjimą už išskirtinį kampanijos pristatymą.

„Labai džiaugiamės tapę GOMAC 2022 konkurso finalistais. Įdėjome daug pastangų vykdydami „Google Ads“ kampanijas ir yra malonu, jog šios pastangos buvo įvertintos“, – džiaugiasi finalistų komandos kapitonė Viktorija Usinaitė.

Siekė naudos ne tik verslui

Studijų metu studentai bendradarbiauja su verslo ir pelno nesiekiančiomis organizacijomis planuodami ir įgyvendindami paieškos reklamą per „Google Ads“ bei socialinės žiniasklaidos marketingo („Facebook“, „LinkedIn“ ar „Instagram“) kampanijas.

„Siekiame, kad studentų įgyvendinamos kampanijos prisidėtų prie organizacijos marketingo tikslų siekimo. Studentai įgyja ne tik paskyros „Google Ads“ platformoje, bet ir biudžeto bei klientų lūkesčių valdymo patirties“, – teigia lektorė E. Vitkauskaitė.

„NewCrush“ atstovas Mantas Strelčiūnas džiaugiasi komandos sėkme konkurse: „Tai nebuvo tiesiog eilinis pasižaidimas konkurse, tai atnešė apčiuopiamos naudos tiek mums, tiek ir komandai. Po kampanijos įvykdymo ir gautų rezultatų buvo lengva nustatyti prekės ženklo tolimesnius strateginius planus, kuriuos vykdome ir šią dieną“.

„LastMile“ marketingo vadovė Ieva Balkevičiūtė dėkoja už pastangas ir darbą kartu dirbant su projektu: „Pasiekti rezultatai mus nudžiugino ir davė konkurencingą rezultatą lyginant su kitomis kampanijomis.“

Pasiekimai – kryptingų pastangų rezultatas

KTU EVF lektorė Indrė Petrikė pažymi, kad aukščiausius rezultatus pasiekė studentų komandos, nuo semestro pradžios siekusios ne tik aukštų studijų rezultatų, bet ir laimėjimų konkurse. Šio tikslo siekimas padėjo studentams įveikti studijų, komandinio darbo ir bendradarbiavimo su organizacijų atstovais iššūkius.

Laimėtojų komandos kapitonė Milda Pumputytė atvirauja, kad vienas iš svarbių veiksnių keliui į sėkmę, buvo pasirinkta įmonė bei jos atstovai: „Dalyvauti konkurse kartu su mumis pasirinkome būtent „NewCrush“ ir šios įmonės prekės ženklą – „Glofix“, nes jis mums pasirodė žaismingas, perspektyvus, įdomus ir artimas“.

„Vykdydami kampaniją susidūrėme su iššūkiais, bet visų komandos narių susitelkimas ir vienas kito palaikymas padėjo judėti pirmyn“ – dalinasi finalistų komandos kapitonė Viktorija Usinaitė.
Šiais metais konkurse dėl pripažinimo geriausiais skaitmeninėje rinkodaroje varžėsi 414 studentai 108 komandose iš įvairių pasaulio šalių – Australijos, Indijos, Jungtinių Amerikos Valstijų, Kanados, Kosta Rikos, Lenkijos, Lietuvos, Prancūzijos, Saudo Arabijos, Šveicarijos, ir Vokietijos. Studentų vykdytų kampanijų rezultatus vertino 30 teisėjų, o laimėtojus rinko 27 teisėjų iš viso pasaulio.

KTU EVF studentai skaitmeninio marketingo konkursuose dalyvauja jau nuo 2009 metų (anksčiau dalyvaudavo konkurse Google Online Marketing Challenge – GOMC, vykusiame iki 2017). Nuo 2009 m. jau 9 komandos pripažintos geriausiomis: keturios geriausiomis pasaulyje, keturios geriausiomis Europos regione, o dar viena komanda pelnė ypatingą paminėjimą už išskirtinai puikią duomenų analizę.