„YouTube“ kanalą sukūrė Čikagoje gyvenantis Robas Kenney, pasak puslapio aprašymo, norėdamas „padaryti viską, kad suteiktų naudingą ir praktišką informaciją, parodydamas, kaip atlikti daug svarbių užduočių, kurias turėtų mokėti visi“.

Virusiniu tapęs turinys

Šis kanalas buvo sukurtas balandžio 1-ąją, tačiau jau šiandien jis turi beveik 2 mln. prenumeratorių, o jo vaizdo įrašai buvo peržiūrėti beveik 6 mln. kartų. Anot „Forbes“, jis tapo virusiniu po to, kai R. Kenney papasakojo apie savo jautrią asmeninę patirtį: jo tėtis paliko jį ir brolį, kai šie buvo paaugliai, o jo santykiai su mama alkoholike buvo labai įtempti.

„Niekada nesiekiau būti turtingas. Niekada nesistengiau būti būtinai sėkmingas“, – balandžio 29 d. duodamas interviu žurnalui „Shattered“ sakė R. Kenney. „Mano gyvenimo tikslas buvo užauginti gerus žmones – ne gerus vaikus, bet gerus suaugusius žmones – nes mano paties vaikystė buvo sugriauta“.

Robas savo vaizdo įrašuose ramiu, maloniu tonu, sukurdamas jaukią ir saugią atmosferą žiūrovams, užaugusiems be tėčio, demonstruoja, kaip, pavyzdžiui, užsirišti kaklaraištį, kaip nusiskusti barzdą, kaip išsilyginti marškinius, kaip pasitikrinti alyvos kiekį automobilyje ir kitus aktualius tiek buities, tiek savęs priežiūros dalykus.

„Žiūrėdamas aš puoliau į ašaras“, – rašė vienas „Twitter“ vartotojas. „Aš nepasiilgau savo tėčio, bet pasigendu tėčio, kurį galėjau turėti... tėčio, kuris su manimi darytų tokius dalykus“, – rašė kitas.

Iš keturiolikos R. Kenney įkeltų filmukų, populiariausi yra du patys naujausi, kuriuose jis, neslėpdamas susijaudinimo, nuoširdžiai dėkoja savo žiūrovams už gražius žodžius, savo skaudžių istorijų pasidalinimą. Vaizdo įrašas pavadinimu „THANK YOU!“ (Ačiū!) jau sulaukė 1,5 mln. peržiūrų ir tai yra kol kas pats populiariausias kanalo įkūrėjo filmukas.

Kaip jam tai pavyko?

„Business Film Booth“ savo įžvalginiame vaizdo įraše aiškino, kad gegužės 9-ąją R. Kenney turėjo vos 3 tūkst. prenumeratorių, kas naujam kanalui irgi nėra blogas rezultatas. Balandžio pabaigoje jis davė atvirą interviu apie savo paties skaudžią vaikystę žurnalui „Shattered“.

Tuomet buvo pastebėta, kad ne kas kitas, o būtent socialiniai tinklai – tviteris, feisbukas – padėjo jam išpopuliarėti, nes žmonės patys aktyviai dalinosi Robo istorija ir jausmais, kuriuos jiems sukėlė „Dad, How Do I?“ kanalas. Kai kurie vartotojai nepatingėjo parašyti net labai ilgų ir jausmingų savo pačių istorijų.

Taip pat pastebėtas dar vienas svarbus dalykas – šis kanalas atsirado itin jautriu karantino laikotarpiu, tad, anot „Business Film Booth“, Robo kanalas buvo sukurtas kaip tik tada, kai pasauliui to reikėjo labiausiai.

Tada televizijos šou „The Jam“ pakvietė R. Kenney į savo laidos transliaciją pakalbėti apie jo istoriją, ir štai nuo tos dienos jo kanalas pradėjo augti nebe po 30, bet po 1,6 tūkst. per dieną.

Vėliau, gegužės 18 d. šia istorija buvo pasidalinta ir tviteryje, kur vieno nepopuliaraus vartotojo įrašas apie R. Kenney sulaukė 50 tūkst. pasidalinimų ir 150 tūkst. patiktukų. Tada istorija pasirodė „Reddit“ tinkle ir surinko virš 800 komentarų.

Gegužės 19 d. taip pat nepopuliaraus feisbuko vartotojui pasidalinus žinia apie Robą šiame tinkle, įrašas buvo pamėgtas 316 tūkst. kartų, sulaukė 22 tūkst. komentarų ir 608 tūkst. kartų buvo pasidalintas. Tad nuo gegužės 18 iki 20 dienos kanalas užsiaugino milijoną prenumeratorių.

Socialiniuose tinkluose ir toliau yra dalinamasi Čikagos gyventojo istorija, apie jį rašo žiniasklaida. Pasidalinimų internete yra net daugiau nei paties „YouTube“ kanalo vaizdo įrašų peržiūrų, tad panašu, kad tai gali būti tik populiariausio tėčio internete sėkmės pradžia.