Visuotinio kainų augimo kontekste verslai laužo galvas, kaip jautriai, neatstumiant ir nesupykdant klientų pranešti apie būsimą parduodamų prekių ar teikiamų paslaugų branginimą. Kokios strategijos laikytis: įspėti iš anksto ar tiesiog pastatyti prieš faktą? Ar įmanoma kainų kėlimą iškomunikuoti teisingai, išvengiant erzelio? Ar verta tikėtis vartotojo empatijos? Svarbu leistis į detales, o gal viskas savaime aišku, todėl argumentacija tik apsunkintų pagrindinę žinią?

Visą straipsnį gali skaityti tik prenumeratoriai
Tapdami prenumeratoriais, jūs remiate nepriklausomus autorius ir žurnalistus. Stipri ir laisva žiniasklaida – demokratijos ramstis ir vertybė, kurią būtina puoselėti.
Kviečiame prisijungti prie Delfi prenumeratorių bendruomenės.
M360