Prekybos ir laisvalaikio centras „Panorama“ šventiniam laikotarpiui keičia pavadinimą ir tampa „Dovanorama“.

Logotipus keis visur

„Besiruošdami kampanijai šiandien pakeitėme didžiuosius logotipus ant pastato fasado, tad paslapties daugiau laikyti nebegalime. Pilnai „Panorama“ į „Dovanoramą“ transformuosis per šią naktį. Pastebime, kad lankytojai nori įsigyti įvairių dovanų, todėl savo ruožtu norime suteikti kuo didesnį pasirinkimą – nuo rankų darbo, iki komercinių prekių. Pasirinkimo laisvė mūsų lankytojams labai svarbi, todėl šiais metais tampame patogiu dovanų pirkimo tašku – senojo ir naujojo pavadinimo sąskambis tai ir atspindi. Mūsų žiniomis, tai pirmas kartas Baltijos šalyse, kai prekybos centras kalėdiniu laikotarpiu keičia prekės ženklą“, – apie prekybos centro pavadinimo pokytį pasakoja jo rinkodaros vadovė Vilma Banienė.

Prekybos centro logotipas kalėdiniu laikotarpiu keisis visur – nuo požeminės stovėjimo aikštelės, iki vidaus pozicijų, liftų, centrinės aikštės ir, žinoma, lauko. Čia teko permontuoti dalį pastato pavadinimo raidžių, o tam pasitelkta specialioji technika. Vienos šviečiančios raidės dydis – net 3,5 m aukščio ir 2,3 m ilgio. Rinkodaros vadovė tikina, kad rengiantis kalėdinei kampanijai įdėta daug darbo ir pasiruošimo, o prie projekto dirba kelios dešimtys savo srities specialistų – nuo kūrybininkų, iki technikų.

V. Banienė sako, kad prekybos centras kasmet stengiasi nustebinti ir išsiskirti savo kalėdinio laikotarpio komunikacijos sprendimais. Svarbiausias tikslas šiemet – parodyti lankytojams, kad „Dovanoramoje“ dovanas lengvai išsirinks net patys išrankiausi. „Tikimės, kad visa tai įvertins mūsų nuolatiniai lankytojai, bei paskatinsime apsilankyti ir naują auditoriją. Siekiame įkvėpti lankytojus maloniam šventiniam apsipirkimui“, – sako ji.

Pasak V. Banienės, apsipirkti atvykę lankytojai „Dovanoramoje“ galės ne tik rinktis iš itin gausaus asortimento, bet ir šventiškai pralesti laiką su šeima. Ateinančią savaitę dviejuose prekybos centro aukštuose įsikurs kasmetinė kalėdinė mugė, kurioje bus galima įsigyti rankų darbo gaminių iš įvairių Lietuvos amatininkų.

Rinkodaros vadovė pažymi, kad pasibaigus šventiniam maratonui, „Dovanorama“ vėl taps „Panorama“.

Pradėjo ruoštis prieš metus

V. Banienė sako, kad apie pačią kampaniją įmonėje pradėta kalbėti dar pernai. „Tačiau įsivertinę jos mastą, įgyvendinimą perkėlėme į šiuos metus ir visą laiką aktyviai ruošėmės. Prekės ženklą „Dovanorama“ teisiškai užregistravome dar pernai, o šiemet aktyviai dirbome su keliasdešimt skirtingų sričių profesionalų: pradedant mūsų kūrybine ir komunikacijos agentūromis bei baigiant raidžių ar lauko stendų gamintojais. Buvo nemenkas iššūkis suvaldyti tokį kiekį žmonių. Viso proceso metu buvo itin svarbu rasti visiems priimtinus sprendimus, nepamesti informacijos kažkuriuo etapu, o artėjant kampanijos startui visiems dirbti sustyguotai, kad viskas startuotų suplanuotai ir reikiamu metu.

Su tuo susiję ir techniniai iššūkiai, nes iš savęs užrašų pakeitimo procesas techniškai sudėtingas, o šiuo atveju viską reikėjo atlikti per itin trumpą laiką. Fasado logotipų keitimui prireikė ir specialiosios technikos, atsakingo pasiruošimo iš anksto, nes viena raidė – 3,5x2,5 metro. Dėl darbų sudėtingumo raidžių keitimą turėjome pradėti kelias dienas prieš kampanijos startąi“, – pasakoja ji.

Kartu su logotipų pastate pakeitimu nuo penktadienio startuos ir interneto tinklapis www.dovanorama.lt, pradės veikti to paties vardo puslapiai „Facebook“ ir „Instagram“. Visa tai lydės A lygio kampanija visose medijose: lauko ir internetinė reklama, radijas, TV rėmimo klipas, veiksmai žiniasklaidoje ir socialiniuose tinkluose.


„Keičiame ne tik pavadinimą, bet visai kampanijai sukūrėme ir trimačius kalėdinius veikėjus. Juos ir jų mažą šventinį pasaulį bus galima išvysti visose kampanijos priemonėse. Tuo pačiu turėsime ir nestandartinį lauko reklamos sprendimą, kuris startuos kitą savaitę – viename iš stendų kranas fiziškai kilnos „D“ raidę. Taip norėjome dar labiau pabrėžti vardo pokytį“, – pasakoja V. Banienė.

M360
www.DELFI.lt