Bendrovės „Limedika“, kuri organizuoja „Ambio“ gamybą, prekių ženklų rinkodaros projektų vadovė Viktorija Labutina teigia, kad sprendimą atnaujinti pakuotes lėmė net trys priežastys.

„Pirma, produktų kokybė išaugo ir pakuotės dizainas nebeatitiko turinio. Tapo sunku įtikinti pirkėją, kad viduje yra geros sudėties produktas, kurio kaina adekvati sudėčiai ir rinkos kainai. „Ambio“ startavo nuo produktų, kurie sudėtyje turėjo tik pavienių sudedamųjų dalių, tokių kaip vitaminas C, D, žuvų taukai, bendrasis vitaminų ir mineralų kompleksas. Vėliau pradėjo atsirasti sudėtingesni kompleksai, kurie gali konkuruoti su žinomais prekių ženklais.

Antra, anksčiau „Ambio“ pakuotė buvo rekalinga tik perduoti informacijai, o dabar atsirado poreikis perteikti įvaizdį. Nutarėme, kad laikas auginti tikrą prekių ženklą ir neapsiriboti „trademark“ kryptimi. Patikėjome, kad „Ambio“ gali tapti vaistinių tinklo traukos objektu, tik tam trūko tinkamo pateikimo.

Trečia, vaistininkai jautė diskomfortą, siūlydami prastai įpakuotą prekę ir jiems reikėjo daugiau energijos įtikinimui, kad su preke viskas yra gerai ir, kad nepaisant pakuotės, turinys yra geras“, – vardina ji.

Dizaino procesas su iššūkiais

„Maisto papildų pakuotėms vis dar būdingos besišypsančių žmonių nuotraukos ar pseudomoksliniai grafikos elementai. Norėdami atliepti naujus „Ambio“ rinkodarinius tikslus, siekėme atitrūkti nuo nuobodaus ir medicininio maisto papildų įvaizdžio, kuris asocijuojasi su vaistais ir ligomis. Užsibrėžėme tikslą sukurti dizainą, kuris būtų aiškus ir patogus tiek vaistininkui, tiek pirkėjui“, – pasakoja „Étiquette“ dizainerė Katažina Gladka.

Idėjiniu dizaino atspirties tašku tapo „Ambio“ logotipo forma. Nuo pirmųjų eskizų, agentūros viduje, dizainas įgavo darbinį „super pills“ pavadinimą. Minimalistinis dizainas su dideliais spalvų plotais ir aiškia informacija, atskleidžia produktų paprastumą, prieinamumą ir šiuolaikiškumą. Lentynose naujosios pakuotės kuria spalvinių plotų ritmą ir iš tolo patraukia dėmesį. Kadangi asortimentas skirtas plačiai auditorijai ir visoms amžiaus grupėms, vaikiškoje linijoje piliulės forma transformuojasi į patrauklius personažus.

Papildomas iššūkis, kurį sprendė agentūra – kaip sukurti aiškias dizaino taisykles, kurias detaliai aprašius prekių ženklo vadove, naujų rūšių adaptacijas galėtų įgyvendinti kliento dizaineris. Tokiais atvejais svarbus ypač glaudus bendradarbiavimas ir kiekvienos aprašomos taisyklės aptarimas.

Kas pasikeitė atnaujinus pakuotę

„Pirmiausia, dabar pirkėjai daug greičiau pastebi pakuotes lentynose, o dizainas didina pasitikėjimą pačiu produktu – tai padarė tiesioginę įtaką pardavimams. Jaučiamas ir vaistininkų įsitraukimo padidėjimas. Dabar vaistininkai jaučiasi geriau rekomenduodami „Ambio“ produktus. Galiausiai, naujos pakuotės dėka buvo užduotas tonas visai išorinei komunkacijai. Dizainas padiktavo vizualinį stilių ir charakterį TV klipams, socialinių tinklų komunikacijai bei kitiems reklamos sprendimams,“ – rezultatus apibendrina „Limedika“ marketingo vadovė Irena Tėvelienė.