Parašyti šį komentarą įkvėpė pora istorijų. Pirmą papasakojo karjerą pradedanti mergina. Kaip žinia, guvūs studentai nuo pirmo kurso dairosi kur sukaupti profesinių žinių ir atlikti praktiką. Vienoje ryšių su visuomene (RsV) agentūroje trečiakursė praktikantė atliko trijų mėnesių praktiką, po kurios gavo darbo pasiūlymą ir pareigas – projektų vadovė. Tuo tarpu mano pašnekovė skundėsi, kad štai jau pusę metų ji dirba kitoje ryšių su visuomene agentūroje, o jos vizitinės kortelės užrašo „asistentė“ niekas nė neketina keisti į jokį, kur būtų žodis „vadovė“.

Antra istorija apie 180 darbuotojų įmonę (N.B. ne komunikacijos srities agentūrą), kurioje net apie 80 proc. (!) darbuotojų savo pareigose turi žodį „vadovė“ ar „vadovas“. Kai įmonės bendrasavininkio paklausiau, kodėl taip yra, nes akivaizdu, kad dalis darbuotojų vykdo specialistų ar net asistentų pareigas, išgirdau ramų atsakymą: „Viena vertus, žmonėms patinka turėti antpečius, kita vertus – klientams juk irgi malonu bendrauti su vadovu“.

Tai kaip žinoti, kad jūsų pasirinktos komunikacijos srities agentūros projektų vadovas bus vertas vadovo vardo ir viskam tinkamai suvadovaus?

1. Skelbiant komunikacijos agentūros konkursą drąsiai prašykite, kad konkurso metu su jumis bendrautų projektų vadovas, kuris ir dirbtų kasdien petys petin. Bus puiki proga patikrinti ir asmens profesionalumą, ir kartu vadinamą „aurą“ arba „chemiją“.

2. Prašykite įgyvendintų projektų patirties pristatymo – lai specialistas pats papasakoja, kokias idėjas siūlė klientui, kaip jas įgyvendino, kokie buvo rezultatai. Agentūrų vadovai tikrai moka puikiai viską pristatyti, tačiau lai kalba tas, su kuriuo dirbsite kasdien.

3. Neverta vaidinti labai racionalių – senai žinoma tiesa, kad geriausių rezultatų pasiekia tokios komandos, kurios gerai emociškai sutaria tarpusavyje, patinka vienas kitam kaip žmonės, palaiko vienas kito idėjas. Todėl projektų vadovo emocinis intelektas turėtų būti artimas jūsų. Be to, jei kažkodėl nenorite atskleisti visos žinomos informacijos projektų vadovui, vadinasi, tikėtina, kad netikite juo nei kaip profesionalu, nei kaip žmogumi.

4. Jei nuolat girdite atsiprašymus iš projektų vadovo, kad kažką ne taip suprato ar klaidų netyčia privėlė, verta suabejoti šio žmogaus profesionalu. Klaidų pasitaiko visiems, tik svarbu įvertinti, kokiam jų kiekiui esate tolerantiški.

5. Geriems bendradarbiavimo rezultatams svarbu ir tai, ar projektų vadovui rūpi, kuo jūs gyvenate ir kas jums svarbu. Jei jums įtemptais laikotarpiais projektų vadovas nuolat ramiai pareiškia, kad turi kitų planų vakarui nei jūsų komunikacijos projektas, metas pagalvoti, ar tikrai tas žmogus gali prisiimti atsakomybę ir lyderystę.

6. Sąžiningai sau atsakykite, ar jums tikrai visur ir visada reikia bendrauti su projektų vadovu, gal kai kuriems darbams tikrai pakanka asistento? Beje, tai yra vienas iš būdų sutaupyti komunikacijai skirtą biudžetą.

7. Jei visgi jaučiate, kad projektų vadovas tėra ne itin vykęs pašto karvelis tarp jūsų organizacijos, tekstų kūrėjų, dizainerių ir kitų specialistų, prašykite jį pakeisti į kitą komandos narį. Nes vis tiek vieną dieną sutiksite tikrą projektų vadovą, kurio nė už ką nenorėsite paleisti.

N.B. Terminas „projektų vadovas“ vartojamas kaip apibendrinantis „projektų vadovas“ ir „projektų vadovė“ pareigas.

M360
OMConsulting


Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją