Organizacijos neužtikrina vartotojų kelionės: kai priežastys skamba lyg pasiteisinimai
M360 žurnalistė Viktorija Juškauskaitė
M360
FOTO: Artūras Žukas
Beveik pusė organizacijų negali įvardinti tiksliai ir apsiskaičiuoti, kiek praranda pajamų dėl prastos vartotojo patirties, sako „Evolvery“ strategas Radvilas Šeputis. Pasak jo, organizacijoms naudoti į vartotoją orientuotus metodus trukdo daugybė priežasčių, viena jų – biudžetas. Tačiau ir ta šūsnis priežasčių dažnu atveju skamba kaip pasiteisinimai.
„Evolvery“ strategas R. Šeputis Lietuvos marketingo asociacijos organizuotame renginyje „LiMA DAY KAUNAS‘19“ skaitė pranešimą tema „Kaip visiems organizacijoje susikalbėti su vartotojais?“
Kaip verslas žiūri į vartotojus?
R. Šeputis kalbėti pradėjo užduodamas virtinę klausimų: „Kodėl reikia susikalbėti su vartotojais, kodėl visiems reikia susikalbėti, ir ar tai reiškia, kad nesusikalbame su jais dabar? Tarsi identifikuojame tam tikrą konfliktinę situaciją, vieni kitų nesupratimą. Ir čia gimsta kitas klausimas – kaip mes žiūrime į savo vartotojus: kaip į partnerius ar kaip į konkurentus (kažkas, kas stovi tarp mūsų ir mūsų siekiamų tikslų)?“