Į „Omnicom Media Group“ A. Mickevič sugrįžo po trejų metų pertraukos – ji dirbo rinkos tyrimų bendrovės „Kantar“ komandoje ir vienaragyje „Vinted“, kur gilino žinias atliekant vartotojų tyrimus tarptautinėse rinkose ir siūlant vartotojų duomenimis grįstus sprendimus verslui.

„Šiandien visa reklamos rinka patiria naujus iššūkius: naujosios technologijos įgalino visuomenę ieškoti informacijos ir pramogų įvairiose platformose skirtingais įrankiais, vartotojų segmentacija, perkamos reklamos pasiekimo ir inventoriaus mažėjimas, auditorijos dėmesys žinutei kelia naujus spręstinus klausimus mūsų verslui. Alinos patirtis vartotojų tyrimų ir rinkos tendencijų analizės srityje bei vartotojų duomenų pritaikymas darant verslo strategijos sprendimus, taip pat patirtis reklamos rinkos srityje sustiprins mūsų grupės pasiūlymą klientams“, – sako „Omnicom Media Group“ vadovė Ramunė Malinauskienė.

A. Mickevič atsakomybėje – vienas svarbiausių įmonės padalinių, įdarbinantis duomenis strateginiams sprendimams priimti mūsų rinkoje. Vartotojo duomenimis grįsta platforma – OMNI – jau prieš porą metų buvo įvertinta marketingo bendruomenės pasauliniu mastu. Investment planner ir Media planner leidžia lokalių duomenų pagrindu kalbėti apie ne tik efektyvius media sprendimus, bet ir verslo rezultatus.

„Reklama yra viena iš labiausiai dinamiškų sričių, kuriai daro įtaką naujos technologijos ir kartu su jomis besikeičiantys žmonių elgsenos įpročiai. Norint pasiūlyti efektyviausius ir savalaikius marketingo sprendimus verslui, yra be galo svarbu turėti ir mokėti pritaikyti duomenis apie besikeičiantį vartotoją, taip pat dirbti komandoje, kuri yra atvira įgyvendinti drąsius sprendimus. „Omnicom“ tinklo stiprybė yra ta, jog suteikiama galimybė naudotis didžiule tarptautine patirtimi, būti išvien su technologijų ir reklamos rinkos tendencijomis bei Lietuvoje pritaikyti geriausius sprendimus“, – A.Mickevič apie savo pasirinkimą vėl prisijungti prie „Omnicom Media Group“ komandos.

„Omnicom Media Group“ – tarptautinio didžiausio medijų agentūras vienijančio tarptautinio tinklo dalis, veikianti Lietuvoje ir Baltijos šalyse daugiau nei 23 metus. Jai priklauso dvi žiniasklaidos agentūros, veikiančios savarankiškai ir savo tarptautinių tinklų principais: OMD ir PHD.

Rugpjūtį „Omnicom Media Group“ paskelbė apie pokytį OMD komandoje – nuo rugpjūčio 4 dienos generalinės direktorės pareigas pradėjo eiti Rima Olberkytė-Stankus.