„Nusprendžiau bendradarbiauti su ambicingu prekės ženklu „OlyBet“, nes pats esu ambicingas žmogus. Mėgstu dirbti su prekės ženklais, keliančiais sau aukštus tikslus ir siekiančiais tobulumo, o „OlyBet“ yra vienas iš tokių“, – paaiškino Luka.

„OlyBet“, įkurtas nedidelėje Europos valstybėje – Estijoje, turi didelių ambicijų ir konkurencingą dvasią, tuo būdamas panašus į L. Modričių. Luka yra puiki pora mūsų prekės ženklui, atspindi daugybę mūsų prekės ženklo vertybių: mėgsta varžytis, pasižymi aistra sportui ir meistriškumu“, – teigia „Olympic Entertainment Group“ ir „OlyBet Group“ pirmininkas ir generalinis direktorius Corey’us Plummeris.

C. Plummeris pridūrė, kad „OlyBet“ yra rinkos lyderis Baltijos šalyse ir per pastaruosius kelerius metus išsiplėtė į naujas rinkas visoje Europoje. Naujų skaitmeninių platformų kūrimas suteikia sporto aistruoliams išskirtinių patirčių, prie kurių prisideda bendradarbiavimas su aukšto lygio sportininkais ir sporto organizacijomis.

„OlyBet“ tarptautiniu lygiu bendradarbiauja su NBA, NHL ir futbolo klubu „Fiorentina“, taip pat ilgą laiką regioniniu pagrindu rėmė olimpinius komitetus šalyse, kuriose veikiame“, – sako C. Plummeris.

Luka Modričius yra tarptautinė futbolo legenda, vienas geriausių visų laikų vidurio puolėjų. Nuo 2012 m. L. Modričius žaidžia viename iš pirmaujančių Europos klubų „Real Madrid CF“ Ispanijos aukščiausioje lygoje „La Liga“. Jis taip pat yra Kroatijos futbolo rinktinės kapitonas, 2018 m. padėjęs komandai patekti į FIFA pasaulio taurės finalą. L. Modričius gavo daugybę sporto pasaulio apdovanojimų, įskaitant UEFA geriausio metų futbolininko apdovanojimą 2017–2018 m., „Ballon d‘Or“ 2018 m., ir yra plačiai vertinamas kaip geriausias visų laikų Kroatijos futbolininkas.