Elektroninės parduotuvės „Barbora“ Lietuvoje ir „Barboros“ įmones Baltijos šalyse valdančios bendrovės „Radas“ nuolatiniu vadovu tapo Andrius Mikalauskas. Jis pastarąsias pareigas ėjo nuo šių metų vasario mėn. Taip pat atnaujinta bendrovės „Radas“ valdybos sudėtis, jos pirmininku išrinktas „Maxima Grupės“ finansų vadovas Vitalij Rakovski.

„Manome, kad A. Mikalausko sukaupta patirtis el. prekybos srityje ir pasiekti geri rezultatai „Barboroje“ padės bendrovei toliau sėkmingai augti. Sparčios „Barboros“ plėtros Baltijos šalyse etape taip pat sustiprinome ją valdančios įmonės „Radas“ valdybą: jos pirmininku tapo V. Rakovski – patyręs finansų vadovas, įgyvendinęs ne vieną didelės apimties tarptautinį projektą. Tikime, kad jo kompetencijos bus naudingos planuojant „Barboros“ augimą“, – sako „Maxima Grupės” generalinė direktorė Jolanta Bivainytė.

Nuolatinis „Barboros“ Lietuvoje vadovas – A. Mikalauskas
© Organizacijos nuotr.


A. Mikalauskas nuo 2017 m. rugsėjo mėn. ėjo „Barboros“ finansų vadovo pareigas, nuo 2018 m. vasario mėn. buvo paskirtas bendrovės „Radas“ valdybos nariu. Prieš prisijungdamas prie „Maxima Grupės“ įmonių, jis daugiau kaip 6 metus dirbo „Ernst & Young” konsultacijų bendrovėje.

„Praėjusiais metais „Barbora“ pradėjo veikti Latvijoje ir Estijoje, taip pat išplėtė veiklą didžiuosiuose Lietuvos miestuose – Kaune ir Klaipėdoje. Atsižvelgdami į klientų lūkesčius, šiemet pradėjome teikti paslaugas ir Kuršių nerijoje, Birštone, Prienuose bei Jonavoje. Tolimesnė plėtra, paslaugų kokybės ir klientų patirties gerinimas, inovatyvių bei aplinkai draugiškesnių sprendimų diegimas išliks svarbiausiais „Barboros“ prioritetais“, – teigia A. Mikalauskas.

Įmonės „Radas“ valdybą nuo šiol sudarys 5 nariai: kartu su V. Rakovski prie jos prisijungia „Barboros“ Lietuvoje komercijos vadovas Andrius Jurgelevičius. Be naujų narių joje taip pat dirba A. Mikalauskas, „Barboros“ operacijų vadovė Sabina Bačiulienė ir įmonės IT vadovas Karolis Lesickas.

Pardavimai per elektroninės prekybos kanalą „Barbora“ Baltijos šalyse 2018 m. augo beveik 50 proc., šiam pokyčiui didžiausią įtaką turėjo įmonės plėtra.

M360