Kaip teigia pati bendrovė, ilgą laiką jos komunikacija priminė konkurentų žadamus standartinius pažadus. Ankstesnis šūkis – „El. pašto ir SMS rinkodara, kuri tikrai parduoda“ – buvo teisingas, tačiau neturėjo išskirtinio charakterio. Be to, jis vengė akivaizdžios tiesos: naujienlaiškių rinkodara, nors ir viena patikimiausių pajamų generavimo platformų, nėra pati įdomiausia tema. Užuot tai ignoravusi, įmonė nusprendė šią realybę priimti.

„Supratome, kad bandyti būti „įdomiais“ nėra sprendimas – išsiskirti yra svarbiau. Mūsų klientai – smulkaus ir vidutinio verslo el. prekybos savininkai – turi daugybę atsakomybių, o el. pašto rinkodara jiems yra tik viena iš daugelio užduočių. Tai nėra jų pagrindinis prioritetas – jiems reikia patikimos, intuityvios automatikos, kuri veikia taip gerai, kad apie ją net nereikia galvoti. Štai kodėl esame „nuobodūs“ – gerąja prasme“, – sako „Omnisend“ prekės ženklo vadovė Pija Ona Indriūnaitė.

Tokia neįprasta įmonės prekės ženklo atnaujinimo kampanija davė įspūdingų rezultatų: „LinkedIn“ pasiekiamumas išaugo 109 proc., „TikTok“ – 1371 proc., o „Instagram“ – net 4948 proc.

Prie didesnio žinomumo prisidėjo ir „YouTube“ vykdyta prekės ženklo žinomumo reklamos kampanija. Vertinama, kad bendras prekės ženklo populiarumas padidėjo nuo 122 iki 219 proc., o santykinį populiarumą „Google“ įvertino kaip „geriausią klasėje“. Prekės ženklo paieškų apimtis vienoje tikslinėje rinkoje padidėjo 19 proc., o naujų vartotojų metinis augimas siekė 17,1 proc.

Kai „nuobodus“ įgauna charakterį

Technologijų kompanijos „Oracle“ atliktas tyrimas parodė, kad net 91 proc. žmonių visame pasaulyje mėgsta, kai prekės ženklai pasitelkia humorą. Tačiau net 95 proc. verslo lyderių bijo tai daryti bendraudami su klientais. Automatizuotus rinkodaros sprendimus kurianti bendrovė nusprendė mesti šiam požiūriui iššūkį.

Kartu su „nuobodžiu“ pozicionavimu atsirado ir drąsi, žaisminga komunikacijos strategija visuose kanaluose: socialiniuose tinkluose, produkto komunikacijoje, darbdavio įvaizdyje ir apskritai visame prekės ženklo įvaizdyje. Įmonė į savo žinutę įtraukė humorą ir atvirumą, įsitraukė į populiarias diskusijas, šmaikščiai pašiepė rinkodaros klišes ir net draugiškai pajuokavo konkurentų atžvilgiu. Taip „Omnisend“ tapo ne tik paslauga, bet ir prekės ženklu su asmenybe.

„Mūsų klientai negyvena serialo „Atskyrimas“ stiliaus pasaulyje, kuriame, prisijungę prie darbo paskyros, pamiršta savo asmenybę. Jie nori produktų, kurie veikia, tačiau kartu vertina žmogišką, juos suprantantį prekės ženklą. Mūsų tikslas ir buvo sukurti tokį prekės ženklą, bendravimas su kuriuo labiau primintų pokalbį su draugu, o ne dar vieną bevardį programinės įrangos tiekėją,“ – pažymi P. O. Indriūnaitė.

Anot jos, prekės ženklo žinomumo kūrimas reikalauja laiko ir pastangų, todėl vis dar eksperimentuojama su naująja koncepcija. Tačiau iki šiol matomi rezultatai – itin džiuginantys. „Šis atsinaujinimas suteikė mums laisvę eksperimentuoti ir rizikuoti kūrybiškai, o tai ne tik davė verslui didelę naudą, bet ir pavertė mūsų darbą gerokai smagesniu“, – teigia prekės ženklo vadovė.

„Omnisend“ yra vienas nedaugelio startuolių Lietuvoje, sėkmingai veikiančių be išorinių investicijų. Šiemet tarptautinis verslo leidinys „Financial Times“ tarp sparčiausiai augančių Europos įmonių įtraukė ir „Omnisend“. Startuoliui tai – jau trečias kartas, kai sulaukiama tarptautinio pripažinimo reitinge, vertinančiame finansinius duomenis.

Tarptautinę el. pašto ir SMS rinkodaros platformą verslams vykstančioje Lietuvos įmonėje iš viso dirba daugiau nei 220 žmonių. „Omnisend“ biurai įsikūrę Vilniuje ir Kaune, taip pat Čarlstone (JAV, Pietų Karolina).