Šiuo neapibrėžtumo metu verslo efektyvumui kaip niekada yra svarbus marketingo ir pardavimų skyrių bendradarbiavimas. Apie tai, kaip susikalbėti, sklandžiai dirbti drauge ir užtikrinti rezultatą bus kalbama jau šį trečiadienį, rugsėjo 28 d., Lietuvos marketingo asociacijos organizuojamoje konferencijoje „LiMA Day. Marketingas ir pardavimai“, kuri vyks gyvai Šiaulių kultūros centre ir bus transliuojama tiesiogiai internetu.

„Istoriškai marketingas ir pardavimai buvo vieni labiausiai konkuravusių departamentų, o šiandien vis dažniau dirba išvien siekdami bendro rezultato. Siekiant pasidalinti sėkmingomis bedradarbiavimo praktikomis dedikuojame konferenciją šiai temai“, – pranešime žiniasklaidai cituojama Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) direktorė Alvydė Palaimaitė.

Alvydė Palaimaitė
Alvydė Palaimaitė
© Asmeninio albumo nuotr.

Konferencija skirta marketingo, pardavimų, komunikacijos, viešųjų ryšių specialistams ir vadovams, verslo sektoriaus atstovams, vadovams, ir visiems, kurie atsakingi už įmonės pardavimus ir augimą.

Programoje – orientacija į marketingą ir pardavimus

Konferenciją atidarys marketingo strategė ir profesionalė, Metų CMO'20 Raimonda Gudaitė su pranešimu apie strateginę sinergiją tarp marketingo ir pardavimų. „TOC sales and marketing“ direktorius Mindaugas Voldemaras dalinsis patarimais, kaip didinti pardavimus, kai rinka traukiasi, o „CES analytica“ vadovė Dr. Indrė Radavičienė – kaip įmonėms sėkmingai pasirengti ir įgyvendinti kainų didinimą.

„NielsenIQ“ vartotojų tyrimo skyriaus vadovė Baltijos šalims Edita Asakavičienė padės įsigilinti į tai, kaip vartotojai reaguoja į infiliaciją ir kaip keisis lojalumas prekiniams ženklams. Kaip prekių ženklams elgtis, kad nebūtų užmiršti, dalinsis mintimis „Fabula Rud Pedersen Group“ partneris ir valdybos pirmininkas Mykolas Katkus. Šiaulių kultūros centro direktorė Deimantė Bačiulė dalinsis savo patirtimi, kaip sėkmingai pakeisti organizacijos pozicionavimą ir įvaizdį.

Gediminas Galkauskas, „Atlas VPN“ rinkodaros vadovas pristatys aktualiausias skaitmeninių pardavimų tendencijas iš viso pasaulio, o „HTTPOOL“ META vadovas Lietuvai Justinas Jautžemis patars, kaip padidinti pardavimus šventiniu laikotarpiu. O kaip efektyviai pasiruošti komunikacijos kampanijai pasakos „Caption“ verslo plėtros vadovas Darius Gerulis.

Koks būtų svajonių marketingistas TOP lygio pardavėjui, atsakys „Southwestern Consulting“ sertifikuotas pardavimų ir lyderystės treneris Šarūnas Rapalis. Pranešimą apie tai, kaip efektyviau bendradarbiauti pardavimų ir marketingo skyriams bei kokių klaidų nedaryti, skaitys „Telia Lietuva“ stambaus verslo padalinio vadovas Aleksandras Golod. Konferenciją uždarys „BALDAI1.LT“ steigėjas ir vadovas Pijus Makarevičius dalindamasis pamokomis apie plėtrą užsienyje.

Apie Lietuvos marketingo asociaciją (LiMA)

Konferencija „LiMA DAY. Marketingas ir pardavimai‘22“ organizuoja Lietuvos marketingo asociacija (LiMA), sukaupusi daugiau nei septyniolikos metų veiklos patirtį, vienijanti daugiau nei 1200 narių bendruomenę ir siekianti stiprinti marketingo profesiją šalyje.

Daugiau informacijos apie konferenciją ir programą čia.

M360