Remiantis „Google Analytics“ duomenimis, per mėnesį nuo vasario iki kovo, ru.delfi.lt fiksuojamų slapukų skaičius augo 68 proc., nuo 792 tūkst. iki 1 329 tūkst. slapukų („Google Analytics“ slapukai leidžia identifikuoti IP adresus, skirtingais įrenginiais naršantis vartotojas gali reikšti kelis slapukus).
Puslapių atvertimai per mėnesį išaugo net 122 proc., nuo 5,43 mln. iki 12,07 mln.
Vidutinis apsilankymų sesijos laikas išaugo 13 proc., nuo 3,95 iki 4,45 minutės per dieną.
Lyginant vasario ir kovo mėnesius, lankomumas iš Baltarusijos, skaičiuojant slapukus, išaugo 114 proc., nuo 266 iki 569 tūkst. Taip pat augo lankomumas iš Rusijos, Latvijos, Ukrainos, Lenkijos ir iš tolimesnių šalių – Vokietijos, Jungtinės Karalystės, Kazachstano.
„Mes jau ilgą laiką buvome įsitvirtinę kaip pagrindinis naujienų šaltinis rusakalbiams Lietuvos gyventojams – mūsų skaitytojai žino, kad ten gali rasti visas aktualiausias, ne tik su koronavirusu susijusias naujienas. Bet pastarąjį mėnesį matome, kad mus labai aktyviai skaito lankytojai iš užsienio šalių, ypač kaimyninės Baltarusijos, kur trūksta objektyvios informacijos apie situaciją, tad žmonės, galima numanyti, ieško alternatyvų ir patikimų informacijos šaltinių“, – sako ru.Delfi redaktorius Olegas Jerofejevas.
2020 m. kovą portalas „Delfi.lt“ taip pat išlaikė lyderio pozicijas pagal visus parametrus: jį kasdien vidutiniškai skaitė 757 tūkst. vartotojų, tai yra, 111 tūkst. daugiau vartotojų lyginant su vasariu. „Delfi“ lankytojai portale praleido beveik 34 proc. visiems Lietuvos portalams skiriamo laiko (daugiau skaitykite čia).
Delfi turi ne tik rusakalbiams pritaikytą naujienų portalo versiją ru.delfi, bet ir anglakalbiams pritaikytą en.delfi.
Skaitomiausias kiekvieną dieną naujienų portalas DELFI su visa eile teminių kanalų, skirtų įvairioms auditorijoms ir skelbimų portalas „Alio.lt“ nuo 2007 m. priklauso Estijos žiniasklaidos grupei „Ekspress Grupp“. Tai žiniasklaidos grupė, plėtojanti internetinės žiniasklaidos, leidybos ir laikraščių verslą Baltijos šalyse. „Ekspress Grupp“ Lietuvoje taip pat priklauso ir reklamos paslaugų internete bendrovė „Adnet media“.