Naujieji komunikacijos partneriai bus atsakingi už kompanijos socialinių tinklų valdymą bei turinio kūrimą įmonės paskyrose, kūrybiškomis ir inovatyviomis komunikacijos priemonėmis padės siekti bendrovės strateginių tikslų, teigiama pranešime žiniasklaidai.

„Esame viena sparčiausiai sostinėje augančių NT vystymo įmonių gyvenamo būsto segmente. Socialiniai tinklai neabejotinai – vienas svarbiausių informacijos kanalų, kuriame mūsų klientai ieško patikimos ir sau aktualios informacijos apie vystomus projektus. Norime kūrybiškai, aiškiai ir nuoširdžiai patarti, informuoti apie naujienas ir gauti atgalinį ryšį iš savo klientų“, – sako „HOMA“ vykdomoji direktorė Jurgita Kveselaitė.

Pasak jos, įmonė šiais metais yra pasiruošusi efektyviomis ir išmatuojamomis priemonėmis investuoti į prekės ženklo žinomumo stiprinimą. „Įmonės valdyme itin didelį dėmesį skiriame pamatuojamam rezultatų efektyvumui. Šį principą taikome visose įmonės valdymo srityse, taip pat ir marketinge bei komunikacijoje. Viena iš strateginių sričių, kurias norime stiprinti šiemet – marketingas ir prekės ženklo žinomumas. Tikimės, su naujaisiais partneriais įgyvendinti ne tik įdomių, bet ir efektyvių sprendimų“, – aiškino J. Kveselaitė.

Turinio rinkodaros agentūra „Choco Agency“ Lietuvos rinkoje veikia daugiau nei 10 metų. Pasak agentūros vadovo Tomo Nemuros, su naujuoju klientu komanda tikisi sėkmingai įgyvendinti „Art+Science“ koncepciją.

„Skaitmeninėje rinkodaroje matome du kraštutinumus: dėmesys skiriamas arba kūrybiškumui („creativity“), arba reklamos transliavimui („performance marketing“). Daugiau nei dešimtmetį dirbdami su skaitmenine rinkodara, puikiai išmanome turinio kūrimo niuansus. Praėjusių metų pradžioje savo komandą papildėme reklamos transliavimo („performance marketing“) ekspertais, su kuriais jau įgyvendinome ne vieną sėkmingą kampaniją. Taip sukūrėme platformą „Art+Science““, - sako T. Nemura.

Pasak jo, platforma apjungs kūrybiškumą ir duomenis, taip bus skiriamas lygiavertiškas dėmesys abiems srtitims. Vadovo teigimu, „Art+Science“ koncepcija padėjo pasiekti geriausių rezultatų kitiems agentūros klientams.

„Džiaugiamės sėkmingomis įvairių produktų kampanijomis visoje Europoje ir nekantraujame pamatyti, kokių rezultatų tai gali atnešti nekilnojamojo turto srityje. Vertiname „HOMA“ pasitikėjimą ir neabejojame mūsų bendro darbo sėkme“, – teigė T. Nemura.

Didžiausi šiuo metu „HOMA“ plėtojami projektai: „Lazdynėlių vingis“, „Gilužio rivjera“, „Paukščių takas“ ir kiti. Šiuo metu HOMA parduoda nekilnojamąjį turtą 4 plėtojamuose projektuose Vilniuje: „Lazdynėlių vingis“ Lazdynėliuose, „Gilužio rivjera“ Pilaitėje, „Paukščių takas“ Šeškinėje, „Vytenio 4“ sostinės centre.