Tradiciniai žiniasklaidos tyrimai pateikia gana ribotą informacijos kiekį apie medijų kanalus. Mes su BPN komanda apklausėme 500 žmonių (2022 Q2), užduodami tuos klausimus, kurie buvo įdomūs mūsų klientams, tiems, kas perka reklamą ir mūsų medijų planuotojams. Uždavėme klausimus apie tai, kas leistų priimti geresnius sprendimus planuojant reklamą – kartu paneigiant tam tikrus mitus.
Tad šis BPN Intense tyrimas parodė keletą svarbių dalykų:
– Trumpa reklama mėgstama labiau nei ilga– Radijo daugiausiai klausoma automobiliuose, jo klausytojai gana lojalūs. – Išskirtinės pozicijos retai atneša papildomos naudos (spauda/radijas)– Miestuose mažųjų lauko reklamos formatų pastebimumas artimas didiesiems formatams– Spaudos formate karaliauja prekybos centrų leidiniai, kurie kartu ir yra labai paveikūs– Idealus reklamos dažnis internete – 8– Pasitikėjimą kuria kanalai, o influencerių reklamų pasitikėjimas mažesnis nei naujienų portalų.
Gedas Kučinskas
„BPN Lietuva“ vystymo ir strategijų vadovas.