Šiuo metu „Nordstreet“ platforma kuria planus savo įmonės pozicijos stiprinimui rinkoje, vardo žinomumo didinimui bei plėtrai Lietuvoje ir už jos ribų. Todėl „Nordstreet“ pasirinko komunikacijos agentūrą, dirbančią išskirtinai su technologijų kompanijomis ir turinčią ilgametę patirtį bendradarbiaujant su įmonėmis ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje.

„Mes ieškojome rinkodaros partnerių, kurie ne tik teiktų komunikacijos paslaugas, bet ir gerai išmanytų technologijų sektorių, suprastų mūsų veiklos pobūdį bei turėtų patirties dirbant tarptautinėje rinkoje. Būtent šie aspektai yra pagrindiniai „LKI Consulting“ išskirtiniai bruožai, dėl kurių nusprendėme bendradarbiauti su šia agentūra“, – dalijasi Nordstreet atstovas.

Komunikacijos agentūros „LKI Consulting“ vadovės Lauros K. Inamedinovos teigimu, neretai, su technologijomis ar finansais dirbančios įmonės stokoja teisingos komunikacijos, o rinkodaros specialistai, neišmanydami šios srities, nesirenka dirbti su šiomis kompanijomis.

„Na, o mūsų agentūra yra orientuota į verslas verslui įmonių, veikiančių technologijų sektoriuje komunikaciją, o dauguma mūsų klientų sudaro tarptautinės įmonės, dirbančios technologijų srityje“, – pažymi Laura K. Inamedinova.

Komunikacijos agentūra „LKI Consulting“ yra bendradarbiavusi su „Interactio“, „ZITICITY“, „Newcrush“, „Paysera“ ir kitomis Lietuvos, bei tarptautinėmis organizacijomis.

„Nordstreet“ yra sutelktinio finansavimo platforma, kuri suteikia naujas galimybes investuoti į nekilnojamąjį turtą. Šios platformos dėka, kiekvienas turi galimybę pasirinkti nekilnojamojo turto projektą ir investuoti į jį pasirinktą sumą (nuo 100 eurų). 2020 metai įmonei buvo itin sėkmingi – jos apyvarta išaugo daugiau nei 184% ir viršijo 0.4 mln eurų, o EBITDA rodiklis buvo teigiamas ir siekė daugiau nei 17%.