Pratęsė kampanijos idėją

„Kai daug visko padaryta pernai, šiemet užduotis kažkuo nustebinti mūsų žiūrovą, vairuotoją, žmogų, kuris naudojasi telefonu prie vairo, buvo vis sunkesnė. Šiais metais sugalvojome leitmotyvą, kad telefonas yra „geriausias“ vairuotojo draugas, kuris visada yra šalia – nes juk taip ir yra. Tam reikalui sukūrėme kostiumą, personažą, kuris atsirado mūsų videoklipuose“, – laidoje „Delfi Rytas“ pasakojo Saulius Žvirgždas, „Delfi“ kūrybos vadovas, kuriam ir kilo ši idėja.

Reklamą realizavusi „Easy Creative Production“ kūrybinė komanda, kurie pernai taip pat prisidėjo prie socialinės kampanijos kurdami „NežVAIRUOK“ filmą, džiaugėsi, kad S. Žvirgždas į juos kreipėsi jau turėdamas tvirtą idėjos stuburą.

„Ką mums reikėjo padaryti, tai sugalvoti stilistiką – ir tada viskas gimė: nuo vintažinio futurizmo, pozityvaus moralo, galvojimo, kaip galėtume įvilkti tai ne į agresyvią, bet pozityvią žinutę“, – pasakojo kino ir reklamos režisierė Algina Bedulskė ir pridūrė norėjusi, kad smagus vaizdas išsiskirtų ekrane vasaros sezonu.

Iššūkis – rasti tinkamą automobilį

Kalbėdami apie kilusius iššūkius, reklamos kūrėjai atskleidė, kad pasiryžo dvi reklamas nufilmuoti per vadinamą vieną pamainą, tai yra, dvylika valandų. Taip pat nemenku galvos skausmu tapo tinkamo automobilio paieškos.

„Linkėjimai ir didelė padėka Stano. Automobilis buvo filmavimo fokuse, ieškojome kažko tokio, 70-ųjų stiliaus, nemažai kam perskambinome, bet nebuvo lengva rasti – nelabai nori nuomoti tokių automobilių, ypač filmavimams, nes tokių metų automobiliams nedaug reikia, kad jie pradėtų byrėti. Kitas dalykas, dabar vestuvių sezonas ir tokius automobilius labai mėgsta vestuvininkai. Bet kažkaip į galvą atėjo Stano“, – šypsojosi prodiuseris Lukas Šebelskis.

Į tikras gatves neišvažiavo

Reklamos kūrėjai užtikrina – viskas buvo daroma saugiai ir automobilis į tikras gatves neišvažiavo.

„Kadangi pasirinkome tokią stilistiką, norėjome filmuoti studijoje – dėl stiliaus, dėl jausmo, dėl atmosferos sukūrimo, kur galėtume naudoti projekciją, tam tikrą konkretų vaizdą, kurį norime matyti“, – pasakojo A. Bedulskė.

O štai tinkamą aktorių jie gana greitai suprato turintys – svarbiausia šiuo atveju buvo išraiškingas veidas, kuris tuo pačiu metu gali atrodyti ir draugiškas, ir piktdžiugiškas. „Reklamos tipažas reikalauja veido bruožų, nebijojimo būti ekrane – jei tai būtų vaidybinis kinas, kiti papildomi dalykai turėtų prisidėti. Bet čia reikėjo konkrečių veido savybių ir mums pasisekė, kad turime tą riestaūsį Modestą Vaitkevičių“, – šypsojosi ji.

Specialų kostiumą pagal „Delfi“ dizainerių piešinį pasiuvo su reklamomis dirbanti rūbų dizainerė Ugnė Smalskytė.

„Ji turi patirties siūti kostiumus reklamoms ir puikiai įgyvendinimo šitą užduotį – mes tik nupiešėme tuos logotipus, „Appsus“. Pasiuvimas puikus net iš arti, norisi apsivilkti tą kostiumą, nors dažnai būna, kad tai, kas ekrane atrodo gerai, iš arti atrodo baisiai“, – juokėsi S. Žvirgždas.

„Noriu akcentuoti, kad kiekvienas žmogus kuriant šitą reklamą buvo profesionalas, turintis didelę reklamų kūrimo patirtį. Aktoriai yra teatro aktoriai, ne draugai, nors gal paprasčiau būtų juos pasikviesti. Operatoriai, kostiumininkė – visi, esantys aikštelėje, buvo profesionalai ir mes labai didžiuojamės: tai turbūt įspūdingiausias „NežVAIRUOK“ klipas, tiksliau, net du klipai“, – džiaugėsi S. Žvirgždas.

A. Bedulskė pridūrė norinti padėkoti operatoriui Vyteniui Jankauskui, kuris parodė savo didžiulį išprusimą suvaldant šviesas ir estetiką.

Pasaulio nepakeis, bet gal privers susimąstyti

S. Žvirgždas, paklaustas, ar tikisi realių pokyčių po šios kampanijos, neslėpė, kad pakeisti pasaulio nesitikima, bet gal bent kažkiek žmonių susimąstys ir pakeis savo įpročius.

„Mūsų tikslas paprastas – atkreipti dėmesį, kad žmogus susimąstytų. Gal pamatys reklaminį skydelį, gal video ar lauko reklamą, gal susimąstys, kad aš tas žmogus, gal man čia skirta – tada tikslas bus pasiektas, jei galime priversti galvoti, kad reikia padėti telefoną. Tai galioja ir man pačiam“, – neslėpė S. Žvirgždas ir ragino visus būti sąmoningais.

Čia galite pamatyti reklamas ir jų sukūrimo užkulisius.