Reklamos bus 15 arba 30 sekundžių trukmės ir bus rodomos prieš „Netflix“ turinį ir jo metu. Reklamos užsakovės galės neleisti rodyti reklamos prie turinio, kuris, jų manymu, yra nepatrauklus ar netinkamas, rašo CNBC.

Planuojama, kad prenumeratoriams, užsisakiusiems šį planą, pagal kurį jie gali matyti pagrindinį „Netflix“ turinį, per valandą vidutiniškai bus rodomos 4-5 minučių reklamos, vartotojai negalės atsisiųsti filmų ir serialų. Iš pradžių reklamos nebus rodomos vaikams skirtame turinyje ir naujuose filmuose. Tokio paketo kaina JAV bus 6,99 dolerio, kai be reklamos jo kaina yra 9,99 dolerio. Skaičiuojama, kad iš kiekvieno vartotojo, kuriam rodys reklamą, „Netflix“ užsidirbs 3 dolerius per mėnesį.

Skelbiama, kad bendrovė, turinti 221 mln. abonentų visame pasaulyje ir esanti didžiausia kompanija, siūlanti tokio tipo paslaugas, tokio žingsnio ėmėsi, nes jos vartotojų skaičius nustojo augti – negana to, per pirmuosius du šių metų ketvirčius dalies abonentų „Netflix“ neteko.

„Netflix“ paketą su reklama nuo lapkričio 1 bus galima užsiprenumeruoti Kanadoje ir Meksijoje nuo lapkričio 3 – JAV, Australijoje, Brazilijoje, Prancūzijoje, Vokietijoje, Italijoje, Japonijoje, Korėjoje, Jungtinėje Karalystėje, nuo lapkričio 10 – Ispanijoje. Apie tai, ar tokia galimybė bus siūloma prenumeratoriams Lietuvoje, kol kas nepranešama.