Siuntas pristato į visą pasaulį

Justinas Pileckas, bendrovės „Omniva LT“ komercijos vadovas, sprendimą sukurti tarptautinių siuntų paslaugą grindžia siekiu atliepti verslo ir gyventojų poreikius. Paslaugą sukurti ir plėtoti paskatino ir šiais metais „Omniva LT“ inicijuotas Lietuvos e. komercijos bendrovių tyrimas, kurį atlikus paaiškėjo, kad 32 proc. verslų jau siunčia savo prekes į užsienį ir net 35 proc. planuoja tai daryti.

„Lietuvos e. komercijos situacija labai optimistiška – pernai fiksuotas rekordinis, 27,6 proc., pasaulinis e. komercijos šuolis, o Lietuvos e. prekybos augimo rodiklis jį lenkė dvigubai. Tikima, kad e. komercija mūsų šalyje tokiu tempu augs ir toliau, o iš jos generuojama apyvarta pasieks 1 mlrd. eurų“, – pranešime žiniasklaidai komentuoja J. Pileckas.

Iki pateikė sprendimą rinkai, bendrovė užklausų dėl siuntų į užsienį sulaukdavo ne tik iš verslo, bet ir iš privačių klientų. Augantį tarptautinių siuntų poreikį rodo ir Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnybos duomenys: šių metų pirmą ketvirtį, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, už tarptautinius siuntinius gautos pajamos išaugo 67,4 proc.

Naudodamiesi „Omniva LT“ sukurta tarptautinių siuntų platforma tarptautines.omniva.lt, vartotojai gali visas savo į užsienį siunčiamas siuntas valdyti vienoje erdvėje.

Ranka pasiekiamas pasaulis

Reklamos agentūros „DDB Vilnius“ kūrybos vadovo Arno Aukštikalnio teigimu, reklamos kampanija kurta siekiant pasidalyti gera emocija su miestiečiais ir paskatinti juos įsitraukti.

„Galvojome, kaip galėtume geriausiai atliepti idėją, kad per OMNIVA tinklą dabar galime išsiųsti siuntas į visą pasaulį. Svarstėme, kaip siuntiniai koreliuoja su kelionėmis, ir supratome, kad norime sukurti simbolį, sakantį „ten, toli, užsienis, Amerika!“ – apie reklamos kampanijos kūrybos procesą pasakoja A. Aukštikalnis. – Žmonės vertina kūrybiškumą, todėl norėjome pateikti jiems šį tą unikalaus – veiksmą ar objektą, kurį patys norėtume fotografuoti ir pasidalyti nuotraukomis su draugais.“

Arnas Aukštikalnis

Pasak A. Aukštikalnio, kad primintų tikrąją Niujorko Laisvės statulą, lietuviškoji įkurdinta vandenyje prie Baltojo tilto – ten, kur matyti ir naujasis Vilnius, ir dalis senojo.

„Parinkta statulos vieta mums pasirodė labai simboliška. Originalioji JAV Laisvės statula atrodo, tarsi kiltų iš vandens, tad Neries upė, kuri yra apsupta Vilniaus simbolių, buvo tinkamiausia vieta atskleisti pagrindinei kampanijos idėjai – bendrovės ryžtui pakeisti įsitvirtinusį suvokimą, kad siuntas pristatome tik Baltijos šalyse. Nuo šiol siuntas pristatome visame pasaulyje!“ – komentuoja Milda Jankauskytė, „Omniva LT“ komunikacijos ir prekės ženklo vadovė.

Nepaprastas įgyvendinimo procesas – ieškota net narų

Statulos unikalumu A. Aukštikalnis įvardija tai, kad ją bandyta padaryti kuo tikslesnę, naudojant kokybiškas medžiagas ir skiriant didelį dėmesį gamybai.

„Su visų reklamos kampanijų įgyvendinimu dažnai kyla sunkumų, tačiau kuo ji nestandartiškesnė – tuo žavesnė. Pirmiausia reikėjo rasti, kas skulptūrą pagamintų – nemažai kalbėta su įvairiais skulptoriais. Prie šio projekto dirbo didelė menininkų ir jų pagalbininkų komanda. Netgi ieškojome narų, kurie skulptūrą įkeltų į vandenį“, – pasakoja jis.

"Laisvės statula" Neryje

Pašnekovas atskleidė, kad „Laisvės statula“ pagaminta iš plono kiečiausio putų polistireno, ją 3 savaites gamino šešių meistrų komanda.

Skatins įsitraukimą

Reklamos kampanija taip pat apima virtualią aktyvaciją, raginančią praeivius visą savaitgalį (lapkričio 19–21 d.) fotografuotis arba filmuotis šalia statulos, kelti vaizdus į socialinius tinklus, žymėti #PasaulisArti, #PasaulisJauČia, #OMNIVA ir gauti 99 proc. nuolaidą siuntai siųsti į bet kurią užsienio šalį, naudojantis nauja paslaugos platforma tarptautines.omniva.lt.

„Kitus du ateinančius savaitgalius „Laisvės statula“ bus keliama į kitas gausiai žmonių lankomas vietas Vilniuje. Jų šiandien neatskleisime – kviesime ieškoti ir dalyvauti aktyvacijoje“, – šypsosi M. Jankauskytė.