Reklamos profesionalai teigiamai įvertino ir šių metų pradžioje pristatytą Vilniaus turizmo reklamos kampaniją „Vilnius – nuostabus, kur bebūtų“ (angl. „Vilnius – amazing wherever you think it is“). Nors kampanijos įgyvendinimas dėl ribojimų atvykti į Lietuvą laikinai pristabdytas, jos kūrybiniai sprendimai, keliaujantys po tarptautinius reklamos ir kūrybos festivalius, ne tik pelno apdovanojimus, bet ir toliau garsina Vilnių, rašoma agentūros „Go Vilnius“ pranešime žiniasklaidai.

Where is Vilnius

Istorijai apie Vilniuje sutrinkančias navigacijas – aštuoni apdovanojimai

Vaizdo klipas „Your Have Reached Your Destination“, su humoru pasakojantis apie Vilniuje sutrinkančias turistų žemėlapių navigacijas, buvo sukurtas praėjusiais metais kaip sostinės turizmo rinkodaros kampanijos „Pasivaikščiojimų Vilnius“ (angl. Walkable Vilnius) dalis. Pagrindinė kampanijos siunčiama žinia užsienio turistams – kad autentiškų, unikalių, istorinių vietų bei gamtos kampelių turtingas Vilnius yra kompaktiškas, ir įdomiausius dalykus čia galima pasiekti pėsčiomis.

Šis vaizdo klipas nuo metų pradžios varžosi su kitų pasaulio miestų reklamos klipais įvairiose šalyse vykstančiuose tarptautiniuose turizmo reklamos festivaliuose. Jis pelnė pirmąsias vietas miestų reklamos kategorijose JAV, Japonijos, Vokietijos, Bulgarijos, Serbijos turizmo reklamos festivaliuose bei bronzą – Latvijos „Tourfilm Riga“ festivalyje.

Golden City Gate apdovanojimas, Vokietija

Neseniai šis reklamos klipas, su humoru pasakojantis apie Vilniuje sutrinkančias turistų žemėlapių navigacijas, buvo įvertintas ir Lietuvoje vykusiame kūrybos festivalyje ADC*LT, kuriame pelnė bronzos apdovanojimą ir buvo pakviestas toliau varžytis su įvertintais darbais iš visos Europos ADC*E festivalyje. Reklamą sukūrė agentūra „Clinic 212“ drauge su komiku Pauliumi Ambrazevičiumi.

Išskirtinis pripažinimas Latvijoje

Profesionalų dėmesio sulaukė ir šių metų pradžioje pristatyta integruota Vilniaus turizmo reklamos kampanija „Vilnius – nuostabus, kur bebūtų. Reklama, kviečianti su šypsena pažiūrėti į Vilniaus „nežinomumo“ problemą ir paskatinti jį atrasti, startavo vasario mėnesį tikslinėse Vilniaus turizmo rinkose – Jungtinėje Karalystėje ir Vokietijoje. Ji iškart buvo pastebėta tarptautinės kelionių ir reklamos žiniasklaidos – apie ją rašė kelionių portalas „Lonely Planet“, reklamos naujienų portalas „The Drum“ ir kiti. Prasidėjus pandemijai ir atsiradus ribojimams atvykti į Lietuvą, reklamos kampanija buvo laikinai sustabdyta.

Rugpjūtį tarptautiniame reklamos konkurse „Balticbest“, kuriame dalyvauja mažesnės Europos šalys, Vilniaus turizmo reklamos kampanija „Vilnius – nuostabus, kur bebūtų“ buvo pripažinta geriausia integruota rinkodaros kampanija. Vaizdo klipas apie užsieniečius, spėliojančius, kur yra Vilnius, pelnė sidabrą internetinių vaizdo klipų kategorijoje.

Dar daugiau pripažinimo Vilniaus reklamos kampanija pelnė Latvijos kūrybos festivalyje „Adwards MMXX“, kur ji buvo pripažinta net trijose kategorijose – kaip geriausia integruota rinkodaros kampanija, turinti geriausią internetinį vaizdo klipą ir geriausią reklamos dizainą. Lauko reklamos sprendimas buvo įvertintas sidabru. ACD*LT festivalyje kampanijos vaizdo klipas buvo apdovanotas bronza. Kampaniją „Vilnius – nuostabus, kur bebūtų“ sukūrė kūrybos agentūra „Bechtle and Milzarajs“.

Kūrybiškumui sienos netrukdo

Kol tarptautinės kelionės vis dar ribojamos dėl COVID situacijos ir tarptautinio turizmo sugrįžimo tenka palaukti, sostinės turizmo reklamos toliau neša pasauliui žinią apie Vilnių. Reklamos ir turizmo ekspertų pripažinimas patvirtina, kad šie kūrybiniai sprendimai išskiria Vilnių kitų turistinių miestų tarpe ir padeda didinti miesto žinomumą.

„Apdovanojimai Vilniui yra ne tik malonūs, bet ir padeda išlaikyti tarptautinį dėmesį sostinei kaip turizmo miestui. Tokie įvertinimai leidžia neprarasti ligšiolinio įdirbio ir stiprinti miesto žinomumą, ruošiantis tarptautinio turizmo atsigavimui,“ – sakė „Go Vilnius“ direktorė Inga Romanovskienė.