Su „Paskolų klubo“ prekės ženklu veikianti „NEO Finance“ užbaigė praėjusių metų gruodžio mėnesį pradėtą žiniasklaidos planavimo agentūrų konkursą. Paskutiniame konkurso etape varžėsi trys konkurentai, nugalėtoja tapo žiniasklaidos planavimo agentūra „BPN Lietuva“.

Sutartį sudariusių įmonių atstovai pažymi, kad tokį sprendimą lėmė abipusius lūkesčius pateisinusi partnerystės vizija ir ambicijos ateities rezultatams, rašoma pranešime žiniasklaidai.

„Paskolų Klubas“ sparčiai auga ir pagal išduodamų paskolų apimtis jau konkuruoja su tradiciniais bankais. Turime ambicingų planų ir norėtume tapti pirmuoju žmonių pasirinkimu skolinantis. Tad naujam augimo etapui ieškojome agentūros, kuri turi platų požiūrį, žinių bei sėkmingos patirties augti su klientais itin konkurencingose srityse,“ – pažymi „NEO Finance“ rinkodaros ir komunikacijos vadovas Darius Borisas.

„Džiaugiamės parodytu „NEO finance“ pasitikėjimu. „BPN“ nuo pat įkūrimo visada buvo orientuota į bendradarbiavimą, paremtą giliu verslo modelio suvokimu ir duomenimis grįstais sprendimais. Tikime, kad tik glaudi agentūros ir kliento integracija strateginiame, duomenų ir taktiniame lygyje gali atnešti didžiausią sinergiją, ypač šiuo, socialinių ir ekonominių permainų, periodu. „Paskolų klubas“ veikia vienoje konkurencingiausių rinkų, o pagrindinė kova dėl kliento vyksta skaitmeninėje erdvėje. Mes, dirbdami su didžiausiais el. komercijos žaidėjais Baltijos šalyse, neabejojame, kad šią sukauptą didelę patirtį galėsime sėkmingai panaudoti toliau auginant „Paskolų klubo“ lyderystę“, – džiaugiasi „BPN Lietuva“ vadovas Linas Šiautkulis.

Apie „NEO finance“

„NEO Finance“ yra Nasdaq „Baltijos First North“ akcijų biržoje listinguojama bendrovė, administruojanti „Paskolų Klubo“ platformą ir mokėjimo inicijavimo paslaugą „Neopay“. „NEO Finance“ prekinis ženklas yra skirtas užsienio investuotojams, norintiems investuoti į Lietuvos gyventojų vartojimo kreditus, 2019 metais tapęs Vokietijos – Lietuvos verslo apdovanojimų „Metų Fintech 2019“ kategorijos finalininku. Šiuo metu platforma turi daugiau kaip 28 tūkst. investuotojų visoje Europoje ir 82 tūkst. paskolos gavėjų Lietuvoje. Taip pat „NEO Finance“ „Fintech Week Lithuania 2020“ apdovanojimuose išrinkta metų įmone skolinimo, investavimo ir tarpusavio skolinimo kategorijoje.

Apie „BPN Lietuva“

„BPN Lietuva“ jau antrus metus iš eilės patenka tarp trijų didžiausių žiniasklaidos planavimo agentūrų Lietuvoje ir nuo pat veiklos starto 2016 metais išliko tarp sparčiausiai augančių žiniasklaidos planavimo agentūrų Baltijos šalyse. „BPN“ yra pasaulinio agentūrų tinklo „IPG mediabrands“ dalis (veikianti frančizės principu), 2020 metais pasiekė 12 mln. EUR apyvartą. Tarp didžiausių „BPN Lietuva“ klientų rikiuojasi: Topo grupė, Inchcape Baltics, Gintarinė vaistinė, Membershop.

M360