„Verslai tikisi, kad socialiniai tinklai padės monetizuoti veiklą ir uždirbti pinigų. Daug pinigų. Blogiausia, kad grąžos norima nuo pirmos dienos. Deja, po pirmojo įrašo niekas nepirks, o jei ir visi dvidešimt bus tik apie pardavimus, teks nusivilti dar smarkiau“, – neslepia socialinių tinklų specialistė, „Instagram“ profilio nekenciumarketingo kūrėja ir įmonės „WideHands“ steigėja Miglė Jasevičiūtė. Savo klientams ir sekėjams ji pasakoja apie pardavimus žudančias klaidas ir primena: „Pardavimams generuoti užteks pardavinėti.“

Visą straipsnį gali skaityti tik prenumeratoriai
Tapdami prenumeratoriais, jūs remiate nepriklausomus autorius ir žurnalistus. Stipri ir laisva žiniasklaida – demokratijos ramstis ir vertybė, kurią būtina puoselėti.
Kviečiame prisijungti prie Delfi prenumeratorių bendruomenės.
M360