„Coca-Cola Lime“ – didžiausia Lietuvos rinkai kompanijos pristatyta naujovė nuo 2008 m. Tuomet prekyboje pasirodė pirmoji tradicinio „Coca-Cola“ gėrimo alternatyva „Coca-Cola Zero“.

Naujojo skonio Coca-Cola į rinką žengia ir nauju šūkiu - #būkLAIMingas. Kaip rašoma pranešime žiniasklaidai, pasaulyje, kuriame dominuoja citrinos, kampanijos šūkis #būkLAIMingas kviečia išdrįsti tapti LAIMingu, atskleisti savo originalų stilių bei neslėpti savo unikalumo tiek stiliumi, tiek ir gyvenimo būdu. „Coca-Cola Lime“ simbolizuoja tuos, kurie komformizmo nestokojančiame pasaulyje išdrįsta būti kitokiais. Būtent dėl to kompanija nusprendė peržengti nusistovėjusias taisykles ir sukurti dar nematytą, unikalią ir gaivią kombinaciją, kuri jau spėjo sudrebinti gaiviųjų gėrimų rinką Lietuvoje ir pasaulyje.

„Coca-Cola Lime“ pristatė ir naujuosius kampanijos ambasadorius Lietuvoje – dainininkę Monika Pundziūtę-Monique ir radijo laidų vedėją bei keliautoją Orijų Gasanovą. Žmones, kurie nepaiso jokio išorės spaudimo, o vietoje to pasirenka būti savimi bei išreikšti savo unikalumą kūryboje ir kasdienybėje.

„Coca-Cola“ yra vienas mano mėgstamiausių gėrimų, o naujasis skonis įkvepia dar labiau džiaugtis šiandiena ir nebijoti krūvoje geltonų citrinų būti tuo vieninteliu ir išskirtiniu laimo vaisiumi. Nekantrauju tapti kampanijos ambasadore bei prisidėti skleidžiant pagrindinę jos idėją, kuri sako, kad kiekvienas mūsų turime galimybę būti kitokie“,- pranešime cituojama atlikėja Monika Pundziūtė-Monique.

Radijo laidų vedėjas Orijus Gasanovas teigia buvęs maloniai nustebęs paragavęs naujosios „Coca-Cola Lime“: „Būtent dėl to ir myliu šį gėrimą. Nuolatos ieškome naujovių, tačiau dažniausiai kažkas puikaus ir visai netikėtai sudrebina mūsų kasdienybę. Be abejo, tai galioja ne tik gėrimui, bet ir kiekvienam žmogui! Džiaugiuosi galėdamas būti kampanijos ambasadoriumi ir paskatinti visus žmones aplink išdrįsti būti unikaliais ir laimingais.“