Įvaizdinės kampanijos centre – ryškios žmonių emocijos. Jas sugrąžinti ir nuotaiką pakelti „Ozas“ žada ištikus įvairioms situacijoms: „Kai veidrodis pamiršta, kas pasaulyje gražiausias“, „Kai pažiūri į laikrodį ir matai, kad jau „po darbo“, „Kai atrodo, kad sofoje išsėdėsi skylę“ ir panašiai.

„Pastaruosius kelis mėnesius gyvenę visiškai neįprastu tempu, karantinui pasibaigus norime lankytojams priminti apie malonius nuotaikos pakėlimo būdus „Oze“. Juk kai maistą atsibosta gaminti pačiam, visuomet galima pavalgyti mėgstamoje kavinėje. Nuotaiką pakelia ir naujas įsigytas drabužis, poilsis po varginančios darbo dienos, susitikimas su draugais ar dalyvavimas gimtadienyje. Šiuo metu sparčiai plečiame pramogų ir paslaugų segmentą, todėl esame tikri, kad mūsų naujienos – tiek didžiulis šeimos pramogų parkas, tiek kitąmet atsidarysiantis baseinas – tikrai prisidės prie pozityvių nuotaikos pokyčių“, – pranešime žiniasklaidai teigia „Ozo“ rinkodaros vadovė Elzė Rudienė.

Kampanijoje naudojamas ryškias žmonių emocijas „Ozo“ komunikacijoje planuojama naudoti ir toliau. Anot prekybos centro rinkodaros vadovės, kai jaučiamės gerai, kai reaguojame į mums patinkančius dalykus, kai maloniai nustembame, veidas savaime pasipuošia nesuvaidintomis emocijomis.

Nauja „Ozo“ kampanija

„Būtent to ir sieksime – tiek savo klientų veiduose, tiek būsimose komunikacijos kampanijose” – komentuoja E. Rudienė.

Naujoji „Ozo“ kampanija ne tik kviečia pirkėjus į atsinaujinantį, nuotaiką pakeliantį prekybos ir pramogų centrą. Ji svarbi ir todėl, kad pradeda formuoti vizualinį įvaizdį, stiprinsiantį „Ozo“ atpažįstamumą. „Siekiame, kad šiuo metu įvesti elementai būtų lengvai pritaikomi ir naudojami ateityje“, – teigia E. Rudienė.

Norint atkreipti dėmesį į naująją kampaniją bei sužadinti teigiamas lankytojų reakcijas, nuspręsta imtis ir papildomų veiksmų. Nuo šio penktadienio iki birželio pabaigos „Ozo“ lankytojai bus išlydimi su nuotaiką keliančiomis dovanomis: prie pagrindinių įėjimų bus išdalinta 35 tūkst. rožių ir 12 tūkst. helio balionų.

Naująją „Ozo“ kampaniją įgyvendino kūrybos agentūra „New!“.

Šiuo metu prekybos ir pramogų centre „Ozas“ veikia visos parduotuvių ir paslaugų teikimo vietos, čia laikomasi Sveikatos apsaugos ministerijos nurodytų reikalavimų ir rekomendacijų, taip užtikrinant darbuotojų ir lankytojų saugumą.