UAB „Ausnė“ pasidalino prekės ženklo „Auraplus“ kampanija, kuria pristato naują produktą.

„Auraplus“ yra lietuviškas prekės ženklas (produktai – apdovanojimus pelnę čiužiniai ir nauja lovų linija). Gamintojas – Šiauliuose įsikūrusi UAB „Ausnė“, kur dirba kuklūs, tačiau labai savo darbą mylintys žmonės“, – pasakoja įmonės atstovas Klaudijus Milukas.

Vaizdo klipo siužetas – Miegančiąją gražuolę (vaidina Ineta Stasiulytė) suradęs princas (vaidina Deividas Meškauskas) atkreipia dėmesį į „Auraplus“ lovą, ir vietoje bučinio gražuolei pasirenka poilsį lovoje.

„Reklamos tikslas – šmaikščiai atkreipti dėmesį į lovą, atskleidžiant, kad kokybė ir stilingas dizainas rado vietą po vieno prekės ženklo produktu. Be to, toks produktas kuriamas Lietuvoje“, – aiškina K. Milukas. Šią reklamą kūrė „Video Virus“ komanda.

Anot „Ausnė“ atstovo, tai nedidelės įmonės didelis rinkodarinis žingsnis į priekį siekiant plačiau pristatyti lovų liniją Lietuvos rinkai nuotaikingu klipu.