„Šia kampanija norėjome pabrėžti, kad už kiekvienos siuntos – didžiulė komanda. Nuo kurjerių, terminalų darbuotojų iki projektų vadovų, klientų aptarnavimo specialistų, programuotojų, tarptautinių siuntų specialistų ir kitų, kurie dirba ne tik Lietuvoje, bet ir Latvijoje, Estijoje, Lenkijoje, Olandijoje, Kinijoje. Vertiname savo darbuotojus, sudarome jiems visas galimybes augti ir tobulėti, dėl to šia kampanija norėjome juos parodyti kaip tikruosius įmonės ambasadorius – tuos, kurie kasdien kuria „Venipak“ ir yra tvirtas užnugaris“, – dalinasi marketingo vadovė Asta Raudonienė.

Jos teigimu, tarptautinėje komandoje dirba daugiau nei 50-ies skirtingų pozicijų specialistai. Įmonė nuolat kviečia prisijungti naujus talentus ir papildyti komandos gretas.

„Mūsų įmonėje nėra nesvarbių pozicijų ar funkcijų, o net ir paprasčiausiose situacijose visada remiamės savo vertybėmis – žiūrime į priekį ir mąstome atvirai, esame komandiški ir siekiame būti geriausi. Džiugu, kad tai nėra tiesiog įvaizdinė kampanija – už jos stovi tikri mūsų darbuotojai, įkvepiančios jų istorijos, kurių įmonės viduje turime labai įvairių ir tuo norisi dalintis, padėti kitiems potencialiems kolegoms pamatyti mus kaip darbdavį ir galbūt netgi pasirinkti tęsti karjeros kelią kartu“, – akcentuoja A. Raudonienė.

Kampanijai įgyvendinti pasitelktos skaitmeninės kampanijos priemonės, lauko stendai, ekranai verslo centruose, turinio projektas didžiausiame naujienų portale „Delfi“, kuriame dalinamasi įmonės ambasadoriais tapusių darbuotojų Agnieškos, Aliaus, Danieliaus, Vitos ir Andželikos istorijomis.
Kampanijos autoriai, atsakingi už visą jos įgyvendinimą – komunikacijos agentūra „Berta&Agency“.