Karantinas keičia ne tik įmonių veiklos procesus, bet ir reklamines kampanijas. Elektroninė maisto ir kasdienių prekių parduotuvė „Barbora“ naujausioje savo įvaizdžio kampanijoje nusprendė padėkoti itin intensyviai karantino laikotarpiu dirbusiems darbuotojams. Įvaizdinėje reklamoje nusifilmavo įmonės darbuotojai iš trijų didžiųjų miestų – tiek prekių surinkėjai, tiek kurjeriai. Kartu pristatoma, kokius pokyčius karantino metu įgyvendino gerokai pagausėjusi komanda.

Tam, kad galėtų patenkinti didžiąją dalį išaugusios paklausos, įmonė savo komandą turėjo padidinti kone keturis kartus. Reklamoje padėka reiškiama ne tik „Barboros“ darbuotojams senbuviams, bet ir laikinai karantino metu komandą papildžiusiems darbuotojams.

„Karantino laikotarpis visiems atnešė iki šiol neregėtus iššūkius. Mūsų darbuotojams šie pora mėnesių buvo ypač intensyvūs. Užsakymų skaičius, kurį siekėme patenkinti, smarkiai išaugo. Turėjome įvesti naktinę prekių surinkėjų pamainą, kad sudarytume galimybę kuo daugiau gyventojų apsipirkti, neišeinant iš namų. Visa komanda labai greitai susitelkė ir degė aistra suruošti ir išvežioti kuo daugiau užsakymų. Taip jie jautėsi prisidedantys prie koronaviruso plitimo rizikos mažinimo. Už tai yra verti nuoširdžiausios padėkos ir ją nusprendėme išreikšti viešai“, – pranešime žiniasklaidai apie naująją reklaminę kampaniją pasakoja Andrius Mikalauskas, „Barboros“ vadovas.

„Barbora“ savo reklaminiuose vaizdo klipuose beveik visada kviečia filmuotis darbuotojus, tačiau šis filmavimas daugeliui buvo pirmasis – tiek daug darbuotojų buvo filmuojama pirmą kartą. Pasak. A. Mikalausko, įmonė norėjo parodyti, kokia komanda visą karantino laikotarpį plušėjo pasislėpę už kaukių ir prisidėjo prie svarbių pokyčių įgyvendinimo. Įvaizdžio kampanijoje pristatomi ir visos komandos nuveikti darbai.

„Šia kampanija, dėkodami darbuotojams, norime kartu pasakyti, kad visi jų nuveikti darbai išliks ir po karantino. Įgyvendinti pokyčiai leido užtikrinti daugiau nei dukart didesnį įvykdomų užsakymų kiekį, įgyvendinti plėtrą visoje Lietuvoje. Tad šia kampanija siunčiam žinutę tiek savo klientams, tiek komandai“, – sako „Barboros“ vadovas.

Karantino pamokos pravertė ir kuriant reklamą

Didžiausias iššūkis klipo filmavimo metu buvo surinkti ir nufilmuoti darbuotojus skirtinguose miestuose. Tačiau tai pavyko padaryti per dvi dienas. Įmonės vadovas juokauja, kad karantino metu išmoktas greitis ir susitelkimas, matyt, ir čia padėjo.

„Įmonė stipri tiek, kiek stipri jos komanda. Džiaugiuosi, kad „Barboroje“ dirba atsidavę, energingi ir greitai į pasikeitusias aplinkybes reaguoti mokantys darbuotojai. Karantino metu komandą papildę darbuotojai susidūrė su nemenku iššūkiu – greitai perprasti visus procesus ir įsitraukti į darbą pačiame įkarštyje. Tačiau visa komanda labai greitai susitelkė ir užtikrino, kad procesai nesustotų ir prekės pasiektų gyventojus“, – apie komandai tekusius iššūkius pasakoja A. Mikalauskas.

Naujosios „Barboros“ įvaizdinės kampanijos šūkis: „Karantinas baigsis, o ką nuveikėme liks.“
Iš viso įvaizdinės kampanijos įgyvendinimas nuo idėjos iki galutinio rezultato užtruko mažiau nei dvi savaites. Taip greit įgyvendinti sumanymą esą padėjo nuo pat pradžių aiškiai nusistatyta kryptis – parodyti dėmesį darbuotojams ir jiems pasakyti „Ačiū“.

Kūrybinė agentūra – „Milk“.

M360