Interneto rinkos tyrimų bendrovės „Gemius“ duomenimis, 2021 m. lapkritį Delfi kasdien vidutiniškai lankėsi 667 tūkst. realių vartotojų, kai spalį šis skaičius siekė 635 tūkst. Lapkritį portale „lrytas.lt“ lankėsi 463 tūkst., „tv3.lt“ – 445 tūkst., „15min.lt“ – 405 tūkst., „lrt.lt“ – 293 tūkst. realių vartotojų.

2021 m. lapkritį Lietuvos interneto vartotojai Delfi skyrė 27 proc. (spalį – 25 proc.), „lrytas.lt“ – 13 proc., „15min.lt“ – 10 proc., „lrt.lt“ – 8 proc., „tv3.lt“ – 7 proc. viso interneto portaluose praleidžiamo laiko.


Vertinant apsilankymų skaičių, Delfi per 2021 m. lapkritį surinko 45 mln. (spalį – 43 mln.), „lrytas.lt“ – 28 mln., „15min.lt“ – 22 mln., „tv3.lt“ – 20 mln., „lrt.lt“ – 12 mln. apsilankymų.


Delfi taip pat išsiskiria itin aukštu vartotojų lojalumu. Lapkritį Delfi vartotojas portale vidutiniškai per mėnesį apsilankydavo 32 kartus (spalį – 30 kartų), portale „lrytas.lt“ – 24 kartus, „15min.lt“ – 17, „tv3.lt“ – 16, „lrt.lt“ – 10 kartų.


Delfi video turinį lapkričio mėnesį portale žiūrėjo šiek tiek daugiau nei 2.2 mln. lankytojų (skaičiuojama pagal slapukus, ang. cookies), „Youtube“ video platformoje – 508 tūkst. vartotojų, „Facebook“ socialiniame tinkle – beveik 661 tūkst. vartotojų, o per „Delfi TV“ televizijos kanalą – 1 mln. Lietuvos gyventojų.

Skaitomiausias kiekvieną dieną naujienų portalas „Delfi“ su visa eile teminių kanalų, skirtų įvairioms auditorijoms ir skelbimų portalas „Alio.lt“ nuo 2007 m. priklauso Estijos žiniasklaidos grupei „Ekspress Grupp“. Tai žiniasklaidos grupė, plėtojanti internetinės žiniasklaidos, leidybos ir laikraščių verslą Baltijos šalyse. „Ekspress Grupp“ Lietuvoje taip pat priklauso ir reklamos paslaugų internete bendrovė „Digital Matter“.