Išplėstas užsienio partnerių tinklas

Viena iš esminių ELTA strategijos krypčių – partnerių tiek Lietuvoje, tiek užsienyje plėtra. Tokiu būdu tiek plačiau paskleidžiamos ELTA pranešamos žinios, tiek atsiranda galimybių gauti patikimų naujienų iš vietų, kur nedirba patys ELTA žurnalistai.

„Gyvename globaliame pasaulyje, kur įvykių už tūkstančių kilometrų įtaką labai greitai galime pajusti ir patys čia, Lietuvoje. Negana to, vyksta nuolatinė kova su internete, ypač socialiniuose tinkluose sparčiai plintančiomis melagingomis naujienomis. Žiniasklaidai dirbant tokiomis sąlygomis tampa kritiškai svarbu turėti kuo daugiau partnerių, iš kurių galėtum gauti patikimą informaciją ar prireikus kreiptis dėl bendradarbiavimo ją tikrinant“, – sako Vytautas Bruveris, ELTA vyr. redaktorius.

Vytautas Bruveris

2024 metais ELTA partnerių tinklą be jau anksčiau užmegztų partnerysčių su Vokietijos, Prancūzijos, Lenkijos, Ukrainos agentūromis papildė partneriai iš Taivano, Italijos, Latvijos. Taip pat ELTA tapo tarptautinio naujienų agentūrų tinklų ENR nare, siekdama užtikrinti aukščiausią turinio kokybę bendradarbiauja su Kembridžo universitetu.

Pasiūlė naujus formatus

Pernai ELTA mezgė partnerystes ir Lietuvoje. Agentūra tapo vieno žinomiausių Lietuvoje žurnalistų Edmundo Jakilaičio projekto Politika.lt naujienų platintoja. ELTA prenumeratoriai gali kasdien rasti naujo Politika.lt parengto turinio, tiek video, tiek straipsnių formatais.

ELTA taip pat toliau plėtoja pačių kuriamą nebe tik tekstinį, bet ir video formato turinį. Dar 2023 m. pradėta filmuoti autorinė naujienų agentūros laida „ELTA kampas“ 2024 m. tapo vienu svarbiausių agentūros vaizdo turinio informacijos šaltinių – laidoje su ekspertais, politikais ir kitų sektorių atstovais aptarta beveik 50 aktualiausių šalies įvykių ir klausimų.

2024-ieji žiniasklaidai buvo itin intensyvūs ir dėl vykusių įvairių rinkimų. Per Seimo, Prezidento, Europos Parlamento rinkimus ELTA žurnalistai ne tik skelbė su jais susijusias žinutes, bet ir rengė išskirtinius interviu, video turinį. Taip pat ELTA ėmėsi iniciatyvos ir surengė diskusiją su kandidatais į prezidentus, prezidento rinkimų pirmojo ir antrojo turo aptarimus, spaudos konferencijas po abiejų Seimo rinkimų turų – šie renginiai tapo svarbiais informacijos šaltiniais Lietuvos žiniasklaidos priemonėms.

ELTA daug dėmesio skiria ir Lietuvos verslui: skelbiamos naujienos, analitikų komentarai, 2024 m. vyko ir jos organizuota diskusija, kokių politinių sprendimų reikia Lietuvos verslui.

Naujas galimybes kurti turinį davė ir atnaujinta televizinė spaudos konferencijų studija, kuri dabar – viena moderniausių Baltijos šalyse, tad ją renkasi vis daugiau verslo partnerių.

Įvykęs atsinaujinimas ELTA leido įgyvendinti proveržį ir pagal citavimą kitose žiniasklaidos priemonėse – 2024 m. spalį, lapkritį ir gruodį ji buvo labiausiai cituojama naujienų agentūra Lietuvoje.

Skyrė daugiau dėmesio regionams

Dar viena ELTA strateginė kryptis – dėmesys regionams. 2024 m. ELTA stiprino savo pozicijas regioninėje žiniasklaidoje, bendradarbiaudama su partneriais skleidė daugiau žinių apie naujienas regionuose ir pritraukė daugiau prenumeratorių iš regionų, kuriems taip tapo prieinamos kokybiškos žinios apie visą Lietuvą.

„Taip, didžioji dalis ELTA žurnalistų dirba Vilniuje, bet mes nuolatos ieškome būdų, kaip neapsiriboti naujienomis tik iš sostinės ar didžiųjų Lietuvos miestų. Mes norime matyti visą Lietuvą, žinoti, kuo ji gyvena ir taip pat suteikti galimybę gyvenantiems regionuose pilnavertiškai įsitraukti į bendrą Lietuvos visuomenės gyvenimą“, – sako V. Bruveris.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją