Vertybe tapęs turinys

Daugiau nei 17 tūkstančių prenumeratorių vienijanti „Delfi Plius“ platforma jau tapo tam tikra bendruomene, kuri dalijasi įžvalgomis apie įdomiausius vaizdo reportažus, straipsnius ir kitą turinį bei aktyviai užduoda klausimus specialistams. Susidomėjimo jau sulaukė ir neseniai platformoje startavusi nauja rubrika be jokių tabu „Drąsiai“, kurioje prenumeratoriai gali užduoti klausimus, kuriuos galbūt nejauku užduoti kažkam kitam. Į skaitytojų klausimus jau spėjo atsakyti ir psichologas, santykių specialistas, urologas, seksologas.

„Pastarosios šventės jau dabar parodė, kad žmonės „Delfi Plius“ turinį ne tik skaito patys, tačiau ir dovanoja savo artimiesiems. Ypač pandemijos laiku tai tapo populiaru, nes tokią dovaną galima įteikti ir vaizdo skambučio metu ar tiesiog išsiųsti elektroniniu paštu.

Turinys tampa tuo, kas yra vertinga, todėl norime suteikti galimybę tuo pasinaudoti kuo platesniam ratui žmonių, kad jie galėtų išbandyti „Delfi Plius“ privalumus bei kartu gauti praktiškų dovanų“, – sakė Delfi rinkodaros vadovas Irmantas Matilionis.

Irmantas Matilionis

Rinkodaros aktualijos – ne tik marketingo specialistams

Kartu su „Delfi Plius“ prenumerata gaunama galimybė nemokamai skaityti M360 „premium“ naujienas, anot M360 redaktorės Jūratės Žuolytės, yra puiki galimybė gauti kokybiško turinio ir kartu daugiau sužinoti apie rinkodaros subtilybes. Specializuotas rinkodaros naujienų ir informacijos portalas M360 yra skirtas ne tik rinkodaros specialistams.

Jūratė Žuolytė

„Portalas M360 jau turi subūręs lojalių skaitytojų auditoriją. Be kasdienių šios srities naujienų, M360 prenumeratoriams siūloma dar daugiau gilesnio turinio, įkvepiančių interviu su rinkos profesionalais bei ekspertų komentarų ir profesinių įžvalgų. Be to, prenumeratoriai gali bet kuriuo jiems patogiu metu žiūrėti laidą „Marketingas 360“.

Supratimas, kaip veikia rinkodara ir komunikacija šiais laikais iš esmės būtinas visiems, kurie siekia karjeros tiek versle, tiek valstybiniame sektoriuje. Tad pastebime, kad susidomėjimas šiomis temomis nuolat auga. Jei reikėtų apibūdinti M360 skaitytojus, galima pastebėti, kad juos vienijantys bruožai yra žingeidumas ir smalsumas. Todėl pasiūlymas už tą pačią kainą gauti ir M360 „premium“, ir „Delfi Plius“ prenumeratą, jiems turėtų būti itin aktualus“, – sakė J. Žuolytė.

Specialų pasiūlymą galite rasti ČIA.