Tik linkę pirkti svetainės lankytojai iš organinės paieškos

Pastaruoju metu „Google“ vis dažniau eksperimentuojant su paieškos rezultatų puslapiais, kai informacija į vartotojo užklausą atvaizduojama be nuorodos į šaltinį (angl. zero-result SERPs), tampa dar svarbiau teisingai iškelti SEO prioritetus. Pavyzdžiui, pritaikyti savo svetainėje rengiamą turinį taip, kad jis būtų kaip įmanoma labiau orientuotas į tikslinę pirkėjų auditoriją ir naudotis praturtintos paieškos rezultatų (angl. featured snippets) funkcionalumu „Google“ paieškoje siekiant pritraukti tik pirkti norinčius klientus.

Savo prezentacijos metu Izzi Smith pristatė „Sixt“ prekinio ženklo svetainės sėkmės istoriją, kai optimizuojant praturtintiems paieškos rezultatams konversijų procentas buvo padidintas 52 proc.

Išsakytos pagrindinės idėjos:

Optimizuoti svetainę siekiant praturtintos paieškos rezultatų atvaizdavimo – snipetų;

Koncentruotis tik į konvertuojančių svetainės lankytojų pritraukimą;

Vengti laiką švaistančių užklausų srauto, kai lankytojo užklausa atsakoma jam neapsilankius svetainėje;

Siekti reitinguotis above the fold dalyje.
(Google Zero-Result SERP paieškos rezultatų puslapis)

Taip pat kiekvienam verslui, norinčiam pritraukti pirkėjų per paieškos sistemas, svarbu nepamiršti SEO pamatų – optimizuoti ne raktažodžius, bet į vartotojo intenciją orientuotas užklausas.

Išskiriamos pagrindinės ieškančio žmogaus intencijos formos:

1. Pirkimo intencija – kai yra aiškiai išreiškiamas noras pirkti;

2. Atsakymo intencija – kai yra ieškoma tiesaus atsakymo į konkretų klausimą;

3. Mokomoji intencija – kai yra ieškoma bendrinės informacijos, metodų, gidų ar palyginimų;

4. Lokali intencija – kai yra ieškoma paslaugų lokaliai (pavyzdžiui, siūlomos prekės ieškančiojo vartotojo mieste, apylinkėje);

5. Vizualinė intencija – kai yra ieškoma vaizdo turinio, pavyzdžiui, nuotraukų ar iliustracijų.

6. Naujienų intencija – kai yra ieškoma aktualijų ar naujienų.

7. Prekės ženklo intencija – kai yra ieškoma konkrečios įmonės ar prekės ženklo.

Svetainės greitis – tai kelias į organinės paieškos rezultatų puslapio viršų

Jau kurį laiką žinoma taisyklė, kad spartus svetainės užkrovimo laikas yra lygus geresnei vartotojo patirčiai, o tai yra tiesiogiai susiję su konversijomis. Patarimais, kaip optimizuoti ir paversti savo svetainę dar greitesne, savo prezentacijose dalinosi Rachel Costello, Polly Pospelova, Chris Simmance.

Vienas lengviausių būdų pradėti yra nuo svetainėje esančių ir daug užimančių vaizdinių elementų optimizacijos (tai gali būti, pavyzdžiui, nuotraukos, iliustracijos, šriftai).

Taip pat rekomenduojama peržiūrėti svetainėje esantį kodą ir jį minifikuoti bei refaktorinti.

Svarbu nepamiršti, kad svetainės greičio gerinimas (kaip ir gera optimizacija) organinės paieškos kanalui reikalauja nuolatinio dėmesio. Atliekant bet kokius veiksmus, pavyzdžiui, talpinant daug vizualinio turinio, yra svarbu pagalvoti, ar tai kaip nors paveiks krovimo greitį, kuris galiausiai darys įtaką ir vartotojo patirčiai.

Būdai padidinti pardavimus elektroninėje parduotuvėje

Stengiantis pritraukti organinį srautą į savo svetainę „Google“ pagalba labai svarbu nepamiršti pagrindinio elemento – kaip potencialus pirkėjas jausis jūsų svetainėje viso pirkimo proceso metu.

Nesvarbu, kaip gerai svetainė pritaikyta pritraukti lankytojus per organinį ar mokamą kanalus, tačiau jeigu svetainėje lankytojai neatlieka į pirkimą orientuoto veiksmo, tuomet prarandami laikas ir pinigai. Keletas efektyvių būdų, kaip padidinti pardavimus elektroninėje parduotuvėje:

Personalizuokite savo pagrindinį namų puslapį (angl. homepage). Tai galima pasiekti, pasinaudojus svetainėje vartotojo jau atliktomis istorinėmis paieškomis ar atvaizduojant jo jau pasirinktas prekes pirkinių krepšelyje;

Pasiūlykite savo svetainės lankytojui panašias ar susijusias prekes. Tokį funkcionalumą galima pritaikyti prekių puslapiams arba vienam iš žingsnių, klientui jau pradėjus apmokėjimą už prekes ar paslaugas;

Papildykite prekių nuotraukų galeriją, jei dar to nepadarėte. Idealiu atveju dedikuotame prekės puslapyje turėtų būti bent 3 aukštos kokybės produkto nuotraukos (kuo daugiau suteikiama informacijos potencialiam pirkėjui – tuo geriau);
(Elektroninės parduouvės johnlewis.com pavyzdys)

Rinkite ir atvaizduokite savo pirkėjų atsiliepimus. Vadinamasis social proof yra vienas iš svarbiausių faktorių potencialiam pirkėjui sprendžiant apie apsipirkimą svetainėje;

Įgalinkite savo svetainės lankytojus apsipirkti be registracijos. Pirkimas neturint paskyros – vis dar gan dažnai pasitaikantis stabdis pirkimo kelyje. Preliminariai net trečdalis vartotojų pradėjusių pirkimo procesą jo nebaigia, jeigu svetainėje nėra galimybės pirkti nekuriant paskyros.

Balso paieškos tendencijos

Braitone vykusios konferencijos metu netrūko diskusijų ir balso paieškos tema. Entuziastingai pranašaujant, kad 2020 metais potencialiai net 50 proc. visų paieškos užklausų bus atliekama balsu, visgi, imtis drastiškų veiksmų investuojant visus pajėgumus ir koreguojant savo skaitmeninės rinkodaros strategiją nederėtų. Šiuo metu paieškų balsu statistika dar nėra prieinama, todėl suprasti, kaip vartotojai ieško, taip pat įvertinti kanalo optimizacijos grąžą, yra ypač sudėtinga.

Visos konferencijos metu buvo kalbama apie patį svarbiausią tikslą – koncentraciją į savo tikslinį vartotoją ir galimybes, kaip įmanoma labiau pagerinti jo pirkimo kelią, nuo pačių pirmųjų žingsnių (angl. pre-purchase) iki vėlesnių (angl. post-purchase), kai pirkėjas grįžta kitai pirkimo interakcijai.