Kol kas tai – bandomasis trijų mėnesių lojalumo programos laikotarpis. Asmenines nuolaidas vartotojai, turintys „Ačiū“ lojalumo korteles, gali išsirinkti prekybos tinklo tinklapyje arba parduotuvių kasoje. „Turime ir skaitmeninį, ir fizinį pasiūlymą. Kas norės, galės savo krepšelį susidėlioti elektroninėje erdvėje, bet taip pat norėjome sprendimo žmonėms, kurie neturi interneto ar nenori juo naudotis“, – sako prekybos tinklo „Maxima“ rinkodaros vadovė Kristina Mažeikytė.

Du tūkstančiai prekių, iš kurių nuo šių metų spalio pirkėjai gali formuotis individualius krepšelius, buvo atrinktos pagal jų populiarumą tinklo parduotuvėse. Tai šviežio ir šaldyto maisto, kosmetikos, higienos, buities ar gyvūnams skirtos prekės. Į pasiūlymų sąrašą pateks tik kasdienio vartojimo prekės. „Pavyzdžiui, buitinės chemijos priemonių ar šlepečių tokiame sąraše nebus, nes žmonės jų kasdien neperka”, – sako K. Mažeikytė.

Nuo naujųjų metų krepšelį bus galima iš naujo persidėlioti kas mėnesį, atsižvelgiant į sezonui aktualiausius produktus. Nuo kitų metų pradžios taip pat planuojama pristatyti šiai programai pritaikytą mobiliąją programėlę.

Jei prekybos tinkle vykstančioje bendroje akcijoje bus taikoma didesnė nei 20 proc. nuolaida, vartotojui bus pritaikyta ta nuolaida, kuri bus didesnė. Norint gauti nuolaidą pasirinktoms prekėms, nebus būtina pirkti viso dešimtiems prekių krepšelio, nuolaida bus taikoma perkant nors ir vieną prekę iš dešimties pasirinktų.

„Maxima” atstovai žada, kad dėl šios lojalumo programos joje nedalyvaujantiems akcijų skaičius ir apimtys nesumažės. Prekybos tinklo „Maxima” komercijos vadovas Paulius Dambrauskas sako, kad didžiausias programos laimėjimas bus, jei vartotojai ateis būtent į jų, o ne į konkurentų parduotuvę.

Per dvi dienas „Maxima“ paskelbus apie šią programą, joje jau užsiregistravo 50 tūkst. žmonių. Nors jiems buvo pateikti ir rekomenduodami krepšelių variantai pagal jų iki šiol buvusius pirkinius (tiems, kurie buvo sutikę dalintis savo duomenimis rinkodaros tikslais), didžioji dalis nusprendė pasirinkti visiškai individualius variantus.

Tai – ne pirmas „Maxima“ bandymas personalizuoti rinkodarą. Pernai buvo pristatytas pasiūlymas kiekvieną savaitę pasiūlyti nuolaidą prekybos tinklo svetainėje, pagal pirkėjo ligšiolinius įpročius. „Dar 2008 m. darėme dvi savaites trukusią akciją, kai iš 30-50 popierinių kuponų vartotojai galėjo išsirinkti 10, kuriems pritaikėme nuolaidas. Susidomėjimas buvo didžiulis, bet dėl to susidarė labai ilgos eilės ir buvo daug nepatenkintų žmonių. Dabar turime nebe tokį komplikuotą sprendimą, nes kasininkams užteks nuskaityti lojalumo kortelę", – pasakoja K. Mažeikytė.

K. Mažeikytė sako, kad planuojant rinkodarą „Maxima“ atsižvelgia tiek į funkcinį, tiek į emocinį lojalumą. „Mes, kaip mažmenininkai, privalome į tai investuoti. Emocinis lojalumas atveda pirkėją. Visi darome akcijas ir visi konkuruojame dėl tos pačios piniginės“, – sako ji, primindama, kad nuo kitų metų pradžios „Maxima“ taip pat planuoja pradėti bekontakčius atsiskaitymus ir taip sutrumpinti stovėjimo eilėse laiką.