Interneto televizijos lyderės pozicijas užimanti DELFI TV žengia naują žingsnį ir jau greitai bus pasiekiama atskiru kanalu visiems televizijos vartotojams Lietuvoje.

Lietuvos radijo ir televizija komisija trečiadienį posėdyje paskelbė, kad DELFI TV laimėjo konkursą transliavimo licencijai televizijos programai transliuoti per AB „Lietuvos radijo ir televizijos centro“ pirmąjį skaitmeninės antžeminės televizijos tinklą.

Tai reiškia, kad netrukus DELFI TV kuriamos aktualijų, pokalbių, pramoginės laidos, sporto transliacijos bus matomos visiems televizijos žiūrovams Lietuvoje. Tokią galimybę nuo 2019 m. rugsėjo turėjo tik „Telia“ vartotojai.

„Matome, kad DELFI TV žiūrovų skaičius nuolat auga, vadinasi, kuriamas turinys yra aktualus ir įdomus, tad norime, kad jis pasiektų kuo daugiau žmonių ir jie galėtų jį žiūrėti jiems patogiausiu būdu. Laimėję transliavimo licencijos konkursą turėsime DELFI TV kanalą ir vadinamoje tradicinėje televizijoje, tad žmonės galės pasirinkti, ar nori DELFI TV žiūrėti ten, ar pačiame naujienų portale“, – sako DELFI direktorius Vytautas Benokraitis.

DELFI TV nuolat auga ir stiprina savo pozicijas rinkoje. Čia rodomos tokios laidos kaip „DELFI Dėmesio centre“, „DELFI Rytas“, „DELFI 11“, „DELFI Diena“, populiariausia lietuviška interneto laida „Kitokie pasikalbėjimai“, „(Ne)tobulos“ su Jurga Tapiniene, „Nepatogūs klausimai su Radistais“, „Kasdienybės herojai“ su Rūta Lape, „Didysis Alfo kulinarinis šou“, „Nejaukiai“ su Tomu Sinickiu, „Orijaus kelionės“ su Orijumi Gasanovu, „Motyvacija judėti“ su Vlada Musvydaite, „Boso valanda“ su Sauliumi Jovaišu,„Krepšinio zona“, „Sportinė forma“, „Spausk gazą“, „Sveikatos receptas“, „GARSIAI!“, „Artimai“, „Stiliaus DNR“, „Atsakingas požiūris“, „DELFI Garažas“, „Spausk gazą“, „Radikalus smalsumas“, „Kur varom“, „Kablys“, „Jūs rimtai“ ir kitos.

Interneto rinkos tyrimų bendrovės „Gemius“ duomenimis, DELFI TV turinį internete per mėnesį vidutiniškai žiūri daugiau nei 860 tūkst. vartotojų (2019 m. gruodžio duomenys), jis taip pat yra pasiekiamas „Youtube“ platformoje, socialiniame tinkle „Facebook“.

Lietuvos radijo ir televizijos komisijos (LRTK) pirmininkas Mantas Martišius BNS sakė, DELFI konkurse dėl transliavimo licencijos per Lietuvos radijo ir televizijos centro skaitmeninės antžeminės televizijos tinklą varžėsi su dar dviem televizijomis – Lenkijos „TVP Wilno“ bei „Kidzone“ iš Estijos.

„Pagrindiniai komisijos motyvai – DELFI TV jau yra pasiekiama televizija, kuri yra įsipareigojusi transliuoti lietuviškas programas. Prioritetą turėjo tos televizijos, kurios daugiau įsipareigoja. „Kidzone“ jokių įsipareigojimų nepateikė, o „TVP Wilno“ jau rodoma Lietuvoje, pietryčių teritorijoje. Tai reiškia, kad DELFI bus matomas per anteną“, – BNS sakė M. Martišius.

Skaitomiausias kiekvieną dieną naujienų portalas DELFI su visa eile teminių kanalų, skirtų įvairioms auditorijoms ir skelbimų portalas „Alio.lt“ nuo 2007 m. priklauso Estijos žiniasklaidos grupei „Ekspress Grupp“. Tai žiniasklaidos grupė, plėtojanti internetinės žiniasklaidos, leidybos ir laikraščių verslą Baltijos šalyse. „Ekspress Grupp“ Lietuvoje taip pat priklauso ir reklamos paslaugų internete bendrovė „Adnet media“.

M360
BNS