„Kalakutiena – ne tik skani, tačiau ir viena sveikiausių mėsos rūšių. Joje daugiau baltymų negu vištienoje ir maždaug 5 kartus mažiau riebalų. Šia jaunatviška ir dinamiška reklama kalbamės su pozityviais ir aktyviais žmonėmis, kurie supranta ir vertina kokybę, gerą skonį bei sveiką gyvenimo būdą. Šiandien jie gali rinktis „Voila“ produkciją net iš keliolikos skirtingų gaminių“, – sako UAB „Krekenavos agrofirma“ rinkodaros vadovas Marius Jofė.

Pasak bendrovės atstovo, reklaminės kampanijos startui buvo pasirinktas gruodis, nes būtent šį mėnesį vyksta didžiųjų metų švenčių maratonas, o kalakutiena – neatsiejama Kalėdų dalis. Norima suteikti produkcijos pirkėjams galimybę būnant kartu su savo artimaisiais ir pačiais brangiausiais žmonėmis pasimėgauti skaniais ir kokybiškais „Voila“ linijos gaminiais iš „Arvi kalakutai“.

Reklamą su komanda kūręs komunikacijos agentūros „Fabula“ kūrybos vadovas Linas Migonis sako, kad kalakutiena dar nėra įprastas mėsos pasirinkimas daugelio lietuvių namuose.

„Plečiantis „Voila“ produktų linijai siekėme pakeisti situaciją ir paskatinti žmones rinktis kalakutieną savo patiekalams ir užkandžiams, nes tai sveika, skani ir labai kokybiška mėsa. O su plačiu „Arvi kalakutai“ produkcijos pasirinkimu kalakutieną galima valgyti kasdien, kaip vis kitokį patiekalą. Tai ir norime pasakyti pagrindiniu kampanijos šūkiu „Laba diena su kalakutiena“. Kiekviena diena yra gera arba laba, jei valgome kalakutieną“, – kalbėjo L. Migonis.

Pasak „Fabula“ kūrybos vadovo, toks šūkis pasirinktas neatsitiktinai – jame yra keičiama tautosaka, arba tai, kas mums įprasta, ir šis pasikeitimas nesugadina posakio, bet padaro jį dar smagesnį. Lygiai tas pats atsitinka ir keičiant įprastus mėsos pasirinkimus į kalakutieną – valgyti tampa skaniau ir smagiau, o racionas papildomas sveiku produktu.

Nuotaikingas klipą įgarsinusių aktorių dialogas padeda išsiskirti iš kitų reklamų, o lengvos, bet skambios frazės išlieka atmintyje. Tikimasi, kad kiekvieną kartą pamatę „Voila“ gaminius parduotuvėje pirkėjai jeigu ne garsiai, tai bent jau mintyse sau pasakys „Laba diena su kalakutiena“, prisimins puikią klipo nuotaiką ir gardžius jame rodomus patiekalus. O tada – pasiryš ir paragaus „Voila“ gaminių.

Idėja buvo įgyvendinta kartu su režisieriumi Jonu Trukanu ir video gamybos komanda „Full Screen“.