„Šiuo laikotarpiu taupymo tema itin aktuali, ypač mūsų sektoriuje. Su naująja kampanija į ją norime įnešti šiek tiek lengvumo, šmaikštumo – juk taupymas gali būti pozityvus, tapti tvariu įpročiu ir visai nereikšti kažko atsisakymo. Todėl pagrindinė kampanijos žinutė kviečia rinktis mūsų privačių prekių ženklų produktus, kurie nenusileidžia nei savo kokybe, nei įvairove, tačiau dažnai yra pigesni nei paženklinti žinomomis etiketėmis“, – sako Andrejs Dudko, prekybos tinklo „Iki“ rinkodaros vadovas.

Viename kampanijai skirto vaizdo klipo kadre genijus Eugenijus imituoja plaukimą „Iki“ ir „Clever“ prekių produktų jūroje. Vis tik, prekybos tinklo asortimente šiuo metu yra net 28 privatūs prekių ženklai.

„Nuo mėsos, pieno, konditerijos, bakalėjos iki gyvūnų ėdalo, aksesuarų, namų komforto prekių – savo tinkle turime itin platų skirtingų privačių prekių ženklų asortimentą. Vienos etiketės skirtos kasdieniams produktams, kitos – gurmaniškoms prekėms ar ekologiškiems produktams“, – pasakoja „Iki“ rinkodaros vadovas.

Privačiu prekių ženklu pažymėtas produktas dažniausiai yra gaminamas ar tiekiamas konkrečiam prekybos tinklui pagal jo užsakymą. Anot A. Dudko, iki pat vasario pabaigos truksiančios kampanijos metu prekybos tinklas savo privačių prekių ženklų produktams dažniau taikys nuolaidas ir ypatingus pasiūlymus.

„Kampanijos tikslas – ne tik padėti „Iki“ pirkėjams dar labiau sutaupyti, bet ir didinti mūsų privačių prekių ženklų žinomumą, matomumą. Tikimės, kad tai paskatins dalį jų dar neatradusių pirkėjų juos išbandyti ir pamėgti“, – teigia A. Dudko.

Tiesa, tokių produktų paklausos augimą prekybos tinklas pastebėjo dar gerokai iki reklamos kampanijos.

„Tą patį rodo ir pasaulinės tendencijos, privatūs prekių ženklai mažmeninėje prekyboje itin stiprėja Vakarų Europoje. Nors įprotis rinktis pažįstamas etiketes vis dar gajus, tačiau pirkėjai, ypač jaunesnioji karta, nebesieja populiariausių pasaulinių prekių ženklų su geresne kokybe – jie remiasi savo pačių patirtimi arba rekomendacijomis“, – sako A. Dudko.

Reklamos autoriai – kūrybos agentūra „Ogilvy Vilnius“.