Vaistinių tinklas „Eurovaistinė“ startuoja su nauja reklamos kampanija, kuria atkreipia dėmesį į bene svarbiausią noro būti sveikais priežastį – rūpinimąsi artimaisiais. Įmonės rinkodaros vadovė Kristina Gumauskienė sako, kad ši kampanija tęsia vaistinių tinklo, kaip svarbiausio profesionalaus geros savijautos partnerio, kryptį, bet tuo pačiu atkreipia dėmesį į tai, kiek daug mes stengiamės dėl brangiausių mums žmonių, o vaistininkai – dėl mūsų.

„Tiek gyventojų apklausos, tiek mūsų vaistinių kolegų pastebėjimai, rodo, kad žmonės savo sveikata dažniausiai rūpinasi ne tik dėl savęs, bet ir dėl savo artimiausių žmonių. Norime būti sveiki, kad galėtume pasirūpinti artimaisiais, praleisti su jais daugiau laiko, būti jiems atrama. Vaistininkai yra labai svarbūs patarėjai, profesionalai, kurie yra arčiausiai žmonių ir kasdien stengiasi šį norą padėti įgyvendinti. Savo kampanija siekiame tai parodyti, ir tuo pačiu paskatinti žmonės drąsiai teikti sveikatingumo pažadus artimiausiems žmonėms“, – pranešime žiniasklaidai sako K. Gumauskienė.

„Eurovaistinės“ vaizdo klipe vaizduojamos įvairios gyvenimiškos situacijos, kuriose atsispindi, kaip ir dėl kokių artimiausių žmonių esame pasiryžę gyventi aktyviau, sveikiau, rūpintis savimi. Klipe skamba lietuviams gerai žinomos dainos, kurią pirmasis Lietuvoje atliko dainininkas Kastytis Kerbedis, „Dėl tavęs galiu“ motyvas („Modern Talking“ dainos Cinderella Girl muzikinė kompozicija), kuriai pritaria dainuojantys klipo herojai. Kaip jau tapo įprasta, reklaminiame klipe įamžinti ne tik pakviesti žmonės, bet ir „Eurovaistinės“ vaistininkas iš Klaipėdos, farmacininkas Ignas Popa.

Kampaniją sukūrusios reklamos agentūros „McCann Vilnius“ kūrybos vadovas Mantas Velykis sako, kad idėja naujajai kampanijai atkeliavo ne tik iš apklausų, bet ir tiesiai iš „Eurovaistinės“ pirkėjų lūpų.

„Bendraudami su jais, ne vieną sykį išgirdome, kad sveikata ir gera savijauta rūpinamasi pirmiausia dėl kitų. Tėvai stengiasi būti sveiki, kad galėtų daugiau laiko leisti su vaikais, vyresni pirkėjai stengiasi jaustis gerai, nes nori su artimaisiais laiką leisti kokybiškai. Visiems žinoma daina tapo puikiu atspirties tašku. Kartu sukūrėme ir daugybę kitų priemonių, kurios leis žmonėms viešai teikti pažadus vieni kitiems, o padedami „Eurovaistinės“ vaistininkų visus metus kursime priemones padedančias ir duotų pažadų laikytis“, – sako M. Velykis.

M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją