„Tiek gyventojų apklausos, tiek mūsų vaistinių kolegų pastebėjimai, rodo, kad žmonės savo sveikata dažniausiai rūpinasi ne tik dėl savęs, bet ir dėl savo artimiausių žmonių. Norime būti sveiki, kad galėtume pasirūpinti artimaisiais, praleisti su jais daugiau laiko, būti jiems atrama. Vaistininkai yra labai svarbūs patarėjai, profesionalai, kurie yra arčiausiai žmonių ir kasdien stengiasi šį norą padėti įgyvendinti. Savo kampanija siekiame tai parodyti, ir tuo pačiu paskatinti žmonės drąsiai teikti sveikatingumo pažadus artimiausiems žmonėms“, – pranešime žiniasklaidai sako K. Gumauskienė.

„Eurovaistinės“ vaizdo klipe vaizduojamos įvairios gyvenimiškos situacijos, kuriose atsispindi, kaip ir dėl kokių artimiausių žmonių esame pasiryžę gyventi aktyviau, sveikiau, rūpintis savimi. Klipe skamba lietuviams gerai žinomos dainos, kurią pirmasis Lietuvoje atliko dainininkas Kastytis Kerbedis, „Dėl tavęs galiu“ motyvas („Modern Talking“ dainos Cinderella Girl muzikinė kompozicija), kuriai pritaria dainuojantys klipo herojai. Kaip jau tapo įprasta, reklaminiame klipe įamžinti ne tik pakviesti žmonės, bet ir „Eurovaistinės“ vaistininkas iš Klaipėdos, farmacininkas Ignas Popa.

Kampaniją sukūrusios reklamos agentūros „McCann Vilnius“ kūrybos vadovas Mantas Velykis sako, kad idėja naujajai kampanijai atkeliavo ne tik iš apklausų, bet ir tiesiai iš „Eurovaistinės“ pirkėjų lūpų.

„Bendraudami su jais, ne vieną sykį išgirdome, kad sveikata ir gera savijauta rūpinamasi pirmiausia dėl kitų. Tėvai stengiasi būti sveiki, kad galėtų daugiau laiko leisti su vaikais, vyresni pirkėjai stengiasi jaustis gerai, nes nori su artimaisiais laiką leisti kokybiškai. Visiems žinoma daina tapo puikiu atspirties tašku. Kartu sukūrėme ir daugybę kitų priemonių, kurios leis žmonėms viešai teikti pažadus vieni kitiems, o padedami „Eurovaistinės“ vaistininkų visus metus kursime priemones padedančias ir duotų pažadų laikytis“, – sako M. Velykis.