„Logotipo atnaujinimo, mūsų nuomone, jiems reikėjo dėl to, kad esamas logotipas šių dienų kontekste atrodo vizualiai pasenęs – džiugu, kad klientas su šia nuomone sutiko. Taip ir pradėjome bendradarbiauti“, – pasakojo jie.

Pasak kūrybininkų, bandant iš naujo atrasti „Baltic Pride“ identitetą, norėjosi prie jo prisiliesti per keletą aspektų: „ Visų pirma – pakeisti tradicinę vaivorykštę į jos spalvas tiksliai atkartojantį gradientą, kuris vizualui suteikia šviežumo ir šių dienų aktualumo“.

"Baltic Pride" naujas logotipas

„Antrasis aspektas – „Baltic“ ir „Pride“ žodžių dermė. Čia organiškai atkartota žodžių seka – pirmiausiai pamatome B, o tuomet – jos viduje esančią P. Tačiau tokiame išdėstyme slypi ir kita simbolika – parodome, kad „Pride“ yra vietos visame Baltijos regione“, – idėją komentavo R. Baradinskaitė ir A. Puidokas.

„Trečiasis aspektas – žaismingumas ir lankstumas. „Baltic Pride“ visuomet derino politines žinutes su tona pramogų. Todėl atitinkamai parinktas minkštas, žaismingas šriftas bei retro simbolio – vaivorykštės spalvų spiralės – struktūra. Ši simbolika pabrėžia festivalio lankstumą ir dinamiškumą. Apjungę visas šias idėjas, gauname prieš akis matomą rezultatą – modernų, daugialypį logotipą, kuris padeda festivaliui žengti koja kojon su laiku į šviesią ateitį“, – aiškino kūrybininkai.

Naujajame logotipe taip pat galima įžvelgti daugeliui su LGBT bendruomene besiasocijuojančią vaivorykštę, tačiau šįkart ji – kitokia.

"Baltic Pride" naujas logotipas

„Visame pasaulyje panašių organizacijų ir renginių logotipai niekada neapsieina be vaivorykštės. Taigi iš pradžių vaivorykštė atrodė neišvengiamas elementas. Tačiau dėl tos pačios vaivorykštės, visa ta masė logotipų susiniveliuoja, viskas tampa vienoda ir neišskirtina. Siekėme surasti sprendimą, kaip padaryti, kad logotipas savyje talpintų vaivorykštę, tačiau atrodytų inovatyvus ir šiuolaikiškas bei išsiskirtų iš visos gausybės – taip atsirado sprendimas vietoj klasikinės aiškiai padalintų spalvų vaivorykštės vėliavos naudoti tas pačias spalvas talpinantį gradientą“, – pasakojo naujojo logotipo autoriai.