Informacinių technologijų bendrovė „Apple“ pristatė naują gaminių reklamą, prilygstančią situacijų komedijai. Dažniausiai šio prekės ženklo kampanijos pasižymi išskirtiniu stiliaus pajautimu, pabrėžia naujausias tendencijas, tačiau šįkart „Apple“ žengė kitokį žingsnį.

„Apple“ reklamos siužetas sukasi aplink keletą biure dirbančių žmonių, kurie atranda progą vadovei pasiūlyti naują sugalvoto produkto idėją. Naudodami įvairus „Apple“ gaminius (telefonus, kompiuterius, planšetes ir kt.), darbuotojai ruošiasi būsimam pristatymui ir suka galvas, kaip savo idėją pristatyti kuo geriau, rašo adweek.com.

Linksmiausia dalis yra ta, kad naujai sugalvotas produktas (apvali picoms skirta dėžė), apie kurį kalbama reklamoje, iš tiesų jau naudojama pačios „Apple“ kavinėje „Caffè Macs“. Be to, 2011 m. viena tokių dėžių buvo pasirašyta kavinės darbuotojų ir palikta prie Steve'o Jobso paminklo.

Šią reklamos kampaniją sukūrė agentūra „Smuggler“ ir režisierius Markas Molloy'us.

M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją