„Prekės ženklo atnaujinimas mūsų mintyse kirbėjo jau kurį laiką, tad rinkdamiesi naują vizualinį identitetą ilgai mąstėme ir sąmoningai ieškojome sprendimų, kurie pabrėžtų inovatyvų įmonės požiūrį, ekspertiškumą ir ilgametę patirtį rinkoje.

Naująjį logotipą mums sukūrė Marius Kneipferavičius iš Mãrios Agency. Jo šrifto tiesios linijos ir kampuotumas atspindi nuo statybų neatsiejamą preciziškumą, bei šiuolaikiškumą ir modernumą. Jo spalvas taip pat pasirinkome ne atsitiktinai – tamsiai mėlyna simbolizuoja profesionalumą ir patikimumą, o geltona – veržlumą ir novatoriškumą. Šios savybės puikiai lygiuojasi su pagrindinėmis mūsų vertybėmis todėl yra puikus pamatas bendrovės ateičiai“, – pranešime žiniasklaidai teigia įmonės generalinis direktorius Arūnas Šlenys.

Senas (kairėje) ir nauji logotipai

Rengiantis prekės ženklo atnaujinimui bendrovė taip pat pradėjo bendradarbiavimą su komunikacijos agentūra „Integrity PR“, kurie nuo šiol rūpinsis jų korporatyvine, integruota ir skaitmenine komunikacija bei konsultuos strateginės komunikacijos klausimais.

„Naresta“ yra restauravusi ir atstačiusi ne vieną Vilniaus senamiesčio pastatą. Vienas žymesnių bendrovės restauruotų objektų – sostinės senamiesčio Šventų Jonų gatvėje esantys Amerikos lietuvio Juozo Kazicko rūmai. Dar vienas iš gerai žinomų bendrovės pastatytų objektų – MO muziejus, kurį projektavo kontraversiškasis Daniel Libeskind.

Vienas naujausių užbaigtų projektų – 8 aukštų 23 000 kv. m bendrojo ploto biurų pastato Lvovo g. 37, Vilniuje statyba siekianti „BREEAM Excellent“ standarto įvertinimo. Šiuo metu generalinės rangos bendrovė dirba su daugybe kitų svarbių projektų – Visorių informacinių technologijų parke pradėjo naujo mokslinių tyrimų, eksperimentinės plėtros ir inovacijų (MTEPI) centro statybas, būsimo Vadovybės apsaugos departamento rekonstrukciją bei šeštojo Vilniuje besikuriančio Paupio rajono kvartalo statybą – tai jau trečias iš septynių suplanuotų etapų, kurį statys „Naresta“.

Bendrovė teigia, kad naują pradžią jai atspindi ir statomi projektai, ir skaičiai. Lyginant su 2019 m. bendrovės pajamos 2020 m. augo daugiau nei 20 proc. ir siekė 45 mln. eurų, o 2021-aisiais planuojamas iki 10 proc. augimas.