„Burger King“ prieš „McDonald‘s“, „Pepsi“ prieš „Coca-Cola“, „Samsung“ prieš „Apple“, o Lietuvoje – amžinas karas tarp telekomunikacijų bendrovių: ne tik formuojant pasiūlymus, bet ir kaunantis reklamos ringe. Reklama čia tampa svarbiu įrankiu prieš konkurentą, siekiant paveikti vartotojų elgseną ir požiūrį į prekės ženklą. Reklamų karas – išjudina sektorių, pasikeičia konkurencinė aplinka, o nugalėtoju dažniausiai tampa klientas. Teisybės dėlei, jis ne tik raško konkurentų peštynių vaisius, bet ir gali grožėtis filmo scenarijaus verta grumtynių eiga. Tik dažnai nesuprasi, kas tai per žanras: trileris, detektyvas ar iš koto verčianti komedija. Pasispraginkite popkornų!

Visą straipsnį gali skaityti tik prenumeratoriai
Tapdami prenumeratoriais, jūs remiate nepriklausomus autorius ir žurnalistus. Stipri ir laisva žiniasklaida – demokratijos ramstis ir vertybė, kurią būtina puoselėti.
Kviečiame prisijungti prie Delfi prenumeratorių bendruomenės.
M360