Pasak Jurgos Strimaitienės, Mykolo Romerio universiteto Komunikacijos ir rinkodaros centro vadovės, su reklamine kampanija pirmiausia universitetas nori pasiekti 18–20 metų jaunuolius, moksleivius iš didžiųjų Lietuvos miestų ir regionų, kurie nesivaiko akademinių „madų“, siekia perspektyvių, praktiškų ir lanksčių studijų, rašoma pranešime žiniasklaidai.

„Tai jaunuoliai, kuriems prioritetas – ne „universiteto iškaba“, o žinių pritaikomumas, užtikrintumas savo ateitimi. Agentūrai formulavome užduotį – kaip suprantamai ir be patoso perteikti tikslinėms auditorijoms faktą, kad Mykolo Romerio universitetas yra tarp lyderių Lietuvoje pagal įsidarbinusiųjų rodiklį praėjus pusei metų po studijų, o absolventai sėkmingai konkuruoja darbo rinkoje. Siekta, kad kampanijos žinutė išskirtų universitetą iš informacinio triukšmo ir paskatintų potencialius studentus domėtis studijomis universitete bei siūlomomis studijų programomis“, – sako J. Strimaitienė.

MRU reklaminę kampaniją „Tėvai visada žinojo, ką veiks tau užaugus“ kūrė nepriklausoma kūrybinė agentūra „Autoriai“.

„Kalbėdamiesi ir su abiturientais, ir su jų tėvais, pastebėjome, koks tėvams svarbus šis vaikų sprendimas. Neretai įtampos ir baimės dėl vaiko ateities tėvų akyse netgi daugiau. Būtent dėl šios priežasties mūsų kampanijos herojai – ne dabartiniai dvyliktokai, bet jų tėvai. Ir jie nejaučia nerimo, o su dideliu džiaugsmu švenčia savo pačių gyvenimą ir ramybę dėl vaiko studijų krypties pasirinkimo. Vienu ėjimu kalbamės su dviem skirtingomis auditorijomis – ir būsimaisiais studentais, ir jų tėvais“, – pasakoja Giedrė Šileikytė, „Autoriai“ vadovė.

J. Strimaitienė sako, kad vaikams renkantis studijų programą ir universitetą karjeros perspektyvos tėvams būna vienas svarbiausių kriterijų: „Visiems tėvams rūpi sėkminga jų vaikų ateitis, o statistika rodo, kad turinčių universitetinį išsilavinimą pajamos yra aukštesnės, gyvenimo kokybė geresnė.“

G. Šileikytė pastebi, kad MRU yra šiuolaikiškas universitetas, kūręsis jau nepriklausomoje Lietuvoje, puikiai prisitaikęs prie dabartinės darbo rinkos bei jauno žmogaus tiek akademinių, tiek praktiškųjų poreikių.

„Vertybiškai buvo svarbu parodyti tokią situaciją, kurioje į jaunuolį žiūrima kaip į laisvą rinktis žmogų. Jo pasirinkimą tėvai gerbia ir palaiko taip labai, kad net susiruošia švęsti. Esu tikra, kad būtent tokios nuotaikos ir vyraus abiturientų tėvų namuose sužinojus, kad jų vaikui pavyko tapti MRU studentu“, – sako „Autoriai“ vadovė.

Pasak J. Strimaitienės, ir reklaminis kampanijos klipas, ir kiti rinkodaros sprendimai netiesiogiai atspindi ir džiugų tėvų požiūrį, kad universitete, kurį pasirinks jų sūnus ar dukra, bus įdomu studijuoti, jų vaikai įgis reikalingų žinių, susiras naujų draugų, turės galimybę keliauti, dalyvauti įvairiose veiklose, subręs kaip asmenybės.

„Kartu artėjant egzaminams norėjome pasiųsti žinutę abiturientams, kad su egzaminais gyvenimas nesibaigia ir nesustoja, o svarbiausias dalykas – mums brangių ir artimų žmonių palaikymas“, – teigia MRU Komunikacijos ir rinkodaros centro vadovė.