Daugiau nei 250 tūkstančių sekėjų feisbuke turinti Monika Šalčiūtė niekuomet neslėpė, kad socialiniai tinklai jai – ne tik saviraiškos priemonė ir gyvenimo būdo dalis, bet ir papildomų pajamų šaltinis. Tačiau ji atvirai sako, kad išgyventi vien iš socialinių tinklų Lietuvos rinkoje neįmanoma.

Viena iš didžiausių socialinių tinklų žvaigždžių Lietuvoje M. Šalčiūtė, prisimindama savo veiklos juose pradžią, sako, kad sąmoningai tapti žinoma tuomet neplanavo: tiesiog dalindavosi nuotraukomis iš šokių, fotosesijų, kitokiu jai pačiai įdomiu turiniu, o tuomet žinomumas, pasak jos, atėjo viesulo greičiu.

„Iš pradžių buvo labai įdomu pažiūrėti, kas tas feisbukas, kaip čia viskas veikia, tiesiog keldavau labai daug visokio turinio, kasdien bent vieną nuotrauką“, – prisimena M. Šalčiūtė.

„Nesusikūriau socialinių tinklų profilių galvodama apie komerciją, ir dabar jie nėra skirti tik tam. Taip, pas mane yra ir reklaminio turinio, bet kaip ir kiti vartotojai naudoju socialinius tinklus tam, kad susisiekčiau su žmonėmis, pasidalinčiau turiniu, kuris man įdomus, pavyzdžiui, patikusių renginių rekomendacijomis“, – sako ji.

Vėliau, sekėjų armijai augant, M. Šalčiūtė pradėjo labiau apgalvoti, ką kada skelbti, kurie įrašai sulauks pasisekimo, planuoti, kokį laiką geriausia pasirinkti. „Iš to meto, kai kasdien kąnors skelbdavau, pasidariau analizę. Buvo akivaizdu, kad paskelbus įrašą sekmadienį per pietus ar pirmadienį jis pasiekia visiškai skirtingą kiekį žmonių“, – teigia M. Šalčiūtė, kuri savo patirtimi dalinsis pirmajame socialinės medijos festivalyje Lietuvoje „Herojai 2017“ lapkričio 18 dieną.

Ar dabar M. Šalčiūtė dar įsivaizduoja savo gyvenimą be socialinių tinklų? „Žinoma, štai du mėnesius buvau be feisbuko ir vis dar gyva. Tiesiog buvo toks laikotarpis, asmeninė krizė, kad nesinorėjo nieko daryti, taip pat ir socialiniuose tinkluose, nes dabar į juos žiūriu iš dalies kaip į darbą. Kita vertus, visai atsisakyti negaliu, nes tuomet darbai visi atsideda tolyn, o gyvenimui reikia pinigų“, – pasakoja ji.

Kas bus ateityje, M. Šalčiūtė nesiryžta spėti. „Manau, socialiniai tinklai kaip platforma išliks mano gyvenime. Tačiau tai yra labai trapu, nestabilu, ir nereikia tikėtis, kad pakaks vien to, kad dalinsiesi savo gyvenimu ir ką tu mėgsti. Vis tiek reikia kurti turinį, kuris turi būti kažkokios pakraipos, pavyzdžiui, man būtų įdomu dar profesionaliau pažiūrėti į šokio pedagogiką ar vaidybą, kuri man labai įdomi, bet baisu sulaukti kitų žmonių reakcijų“, – atvirai sakė socialinių tinklų žvaigždė, pridurdama, kad net jei išlaikys turimą populiarumą, tikrai nesitiki išgyventi tik iš socialinių tinklų, tad savo galvoje po truputį dėliojanti galimas ateities alternatyvas.

Lapkričio 18 d. Menų fabrike „Loftas“ vyksiančiame socialinės medijos festivalyje „Herojai 2017“ apie populiarumo kainą, gyvenimą internete ir tai, kokių klaidų nekartoti kalbėsis ir pasakos daugybė lietuviško interneto žvaigždžių, tarp kurių Mykolas Kleck, Ričardas Savukynas, Rimvydas Valatka ar Algis Ramanauskas-Greitai. Muzikinę festivalio nuotaiką kurs „Beatrich“ ir „Colours of Bubbles“ pasirodymai.

Daugiau informacijos: socialmediafest.lt

M360


Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją