Šių metų šventėms siūlydamas specialią kalėdinę programą MO muziejus ne tik kvietė moderniai švęsti šventes muziejuje, bet ir pasitelkė modernius reklamos sprendimus. Kartu su partneriais „APG Media“ išbandyti nauji internetinės rinkodaros sprendimai viršijo pradinius lūkesčius, teigiama pranešime žiniasklaidai.

Iššūkis – komunikacija šventiniu laikotarpiu

„Per šių metų šventes MO muziejaus lankytojams siūlėme specialią programą – 90-ųjų muzikinius prisiminimus. Žinodami, kad šiuo metu MO muziejuje eksponuojama paroda „Rūšių atsiradimas. 90-ųjų DNR“ ir 90-ųjų muzika gali būti įdomi labai įvairiam ratui žmonių, norėjome apie šventinį koncertą komunikuoti plačiau. Be to, gruodžio mėnesį naujienų srautas yra gausus visokių pasiūlymų. Taigi norėdami pasiekti kuo platesnį susidomėjusiųjų šventiniu koncertu žmonių ratą ir išsiskirti informaciniame triukšme, išbandėme naujus internetinės reklamos sprendimus“, – pasakoja MO muziejaus ryšių su visuomene vadovė Indrė Lelevičiūtė.

„Žinomumo šventiniam koncertui suteikė įvairiais kanalais vykusi komunikacija. Aktyviai komunikavome socialiniuose tinkluose, radijuje, apie koncertą buvo rašyti pranešimai žiniasklaidai, dalintasi koncerto anonsais portaluose bei žurnaluose. Užsibrėžtus tikslus pasiekti padėjo ir kartu su partneriais „APG Media“ pritaikyti mums nauji reklamos būdai“, – teigia I. Lelevičiūtė.

G. Kilčiauskienės koncertas MO muziejuje
G. Kilčiauskienės koncertas MO muziejuje
© Organizatorių nuotr.

Sukurtos efektyvumą garantuojančios kampanijos

Smalsaujantiems, koks reklamos rodymo būdas buvo naudojamas, atstovai išduoda, jog buvo sukurtos „Google“ banerinės reklamos „Target CPA“ ir „Smart Display“ kampanijos, sugeneravusios neįtikėtinai daug peržiūrų. Iš viso šios kampanijos sugeneravo 3 mln. reklamos parodymų už kelis kartus mažesnę nei vidutinė rinkos kaina.

„Target CPA“ kampanijos metu mokama ne už reklamos parodymus ar paspaudimą ant nuorodos, bet už norimą vartotojo atlikti veiksmą. Kadangi apmokestinamas yra tik galutinis rezultatas, tiek paspaudimai, tiek ir parodymai, kurie taip pat buvo svarbus rodiklis kampanijos sklaidai, tapo papildoma pridėtine verte, už kurią muziejui mokėti nereikėjo.

„Smart Display“ automatiškai parenka geriausią reklamos skelbimą, vietą, kur ji bus rodoma, ir nustato kainą, kiek bus mokama. Toks skelbimų rodymo būdas padeda ženkliai padidinti parodymų kiekį už mažą kainą, todėl pasižymi dideliu efektyvumu. Taikant „APG Media“ pasiūlytą sprendimą su minimaliu biudžetu buvo pasiektas itin didelis reklamos parodymų kiekis, o polapio, į kurį vedė reklama, lankomumas išaugo nuo kelių šimtų iki kelių tūkstančių per dieną ir buvo lankomiausias muziejaus polapis visą savaitę, be to, buvo parduoti visi koncerto bilietai.

Skaitmeninės rinkodaros agentūros „APG Media“ vadovas Aurimas Paulius Girčys teigia, jog MO muziejui pasiūlytą mokėjimo už rezultatą sprendimą agentūra jau yra išbandžiusi Vokietijoje ir Jungtinėje Karalystėje, todėl jį nusprendė pasiūlyti ir MO muziejui. „Patirtis kitose šalyse rodo, jog „Target CPA“ ir „Smart Display“ kampanijos pasiteisina su kaupu. Jos yra itin efektyvios smūginėms kampanijoms arba tais atvejais, kai norima prasimušti pro konkurencinį triukšmą. „Visuomet stengiamės išbandyti naujoves ir dalinamės žiniomis su savo partneriais, todėl esame dėkingi jiems už drąsą ir pasitikėjimą mūsų kompetencijomis“, – džiaugiasi A. Girčys.

Anot agentūros vadovo, tradicinį mokėjimo už paspaudimus būdą vis labiau išstumia mokėjimas už svetainėje atliktus veiksmus, todėl tikimasi, jog tai gali būti internetinės rinkodaros rytojus. „Tokia patirtis mums nebe pirma, kadangi bendradarbiaujame su „Google“ ir nuolat dalyvaujame jų organizuojamuose mokymuose. Kartais pajuokaujame, jog mums mažėja darbo, nes „Google“ nuolat diegia atnaujinimus ir tobulina savo dirbtinį intelektą. Suprasdami, kaip sudėtinga kartais gali būti prisitaikyti prie naujovių, stengiamės ieškoti geriausių būdų, kaip išnaudoti jų teikiamus privalumus“, – sako A. Girčys.

M360