Laidoje „DELFI Tema“ agentūros „Influenceriai.lt“ vadovė Laura Aleksandravičė ir asmeninio prekės ženklo konsultantė, įmonės „Promefile“ įkūrėja Guoda Sakalauskienė kalbėjo apie influencerius (liet. nuomonės formuotojus), aptarė įsigalėjusius mitus, be to, pasakojo, kaip su jais dirbti verslui ir kokių klaidų nedaryti.

Neretai žodis „influenceris“ mažai su tuo susidūrusiems žmonėms turi neigiamą atspalvį: interneto komentatoriai nuomonės formuotojus dažnai įvardija kaip asmenis, kurie nieko kito nemoka, tik į feisbuką ir instagramą kelia nuotraukas ar kitokį turinį.

„Šis stereotipas susiformavo Lietuvoje, bet jis nėra taip dažnai aptinkamas pasaulyje. Turbūt dėl to, kad apie nuomonės formuotojus plačiojoje visuomenėje pradėjome kalbėti labai staiga – maždaug praeitų metų pradžioje. Dažniausiai influenceriams prilygindavome tik tuos žmones, kurie yra turinio kūrėjai tam tikrose platformose, kaip instagramas bei feisbukas, ir kurie tam tikra tema kurdami turinį įtraukia ir prekės ženklų reklamą.

Tačiau influencerio sąvoka platesnė – jais gali būti tiek profesionalai, kurie kuria tam tikra tema turinį socialiniuose tinkluose, tiek politikai, žurnalistai, tiesiog žmonės, kurie formuoja nuomonę. Toks ir turėtų būti jų apibrėžimas“, – sąvoką aiškina L. Aleksandravičė.

G. Sakalauskienė priduria, kad nuomonės formuotojas yra tas žmogus, kuris gerai pažįsta savo bendruomenę, teikia įtaigų turinį: „Kurdamas jį kuria pridėtinę vertę savo bendruomenei, dažnai tampa informacijos, inspiracijos šaltiniu.“

Plačiau apie verslų pasitikėjimą influenceriais, jų patikimumo rodiklius, nuomonės formuotojų skirstymą ir kitus susijusius dalykus – įraše.



M360