Vienas kraujo donoras gali išgelbėti 3 žmonių gyvybes – būtent tai ir įkvėpė pagrindinę kampanijos žinutę, kuria, pasak laikinosios NKC vadovės Ignės Klangauskienės, tikimasi parodyti kraujo donorystės svarbą ir paskatinti vis daugiau žmonių tapti neatlygintinais kraujo donorais.

„Neatlygintinos kraujo donorystės idėja jau spėjo prigyti Lietuvoje, donorų gretos sparčiai didėja, tačiau kraujo poreikis, su kuriuo kasdien susiduria gydymo įstaigos, išlieka. Džiaugiamės, kad nuošalyje nelieka ir verslas, kuris jungiasi prie mūsų kasdienės misijos ir nuo šiol bendromis jėgomis didinsime visuomenės sąmoningumą. Tikimės, kad toks ėjimas pirmiausia paskatins naujus, dar niekada kraujo neaukojusius žmones, pasiryžti šiam kilniam žingsniui, o jau esamiems donorams primins, koks yra svarbus jų indėlis gelbėjant kitų gyvybes. Simboliška, tačiau kraujas sergantiesiems yra reikalingas kaip vanduo“, – pranešime žiniasklaidai cituojama dalijosi I. Klangauskienė.

NKC laikinosios vadovės teigimu, kampanijos idėją pasufleravo atlikta donorų apklausa apie mineralinio vandens gamintojo pasirinkimą ir parodytas socialiai atsakingas verslo požiūris į visuomenės sąmoningumo didinimą, kraujo donorų rato plėtimą.

Nuo šiol kiekvienas donoras šalia šokolado, hematogeno ir kitų skatinamųjų dovanėlių, gaunamų po kraujo paėmimo procedūros, visuomet gaus ir mineralinio vandens „Vytautas“ buteliuką, kuris padės atstatyti tinkamą skysčių kiekį, aprūpins organizmą aktyviaisiais mineralais. Šie riboto leidimo buteliai netrukus bus prieinami ir prekybos centrų pirkėjams.

„Tikimės, kad jau šventiniu laikotarpiu buteliai su naujosiomis etiketėmis pasieks parduotuvių lentynas. Savo išskirtiniu įvaizdžiu jie tikrai nepraslys pro akis. Etiketėje atsiras raudona spalva, o joje ir akcijos šūkis „Išgelbėk tris gyvybes“. NKC duomenimis, vienas donoras gali padėti būtent tokiam kiekiui žmonių, tad norime prisidėti prie šios žinutės skleidimo. Galiausiai, „Vytauto“ aktyviųjų mineralų ištroškęs pirkėjas atsukdamas butelį tikrai pastebės, kad kamštelis ne mėlynas, kaip įprasta, o raudonas – ir tai yra dar vienas mūsų signalas dėmesiui į kraujo donorystę atkreipti“, – kalbėjo „Vytauto“ prekės ženklo vadovė Deiminta Noreikienė.

Numatoma, kad rinkoje naujomis etiketėmis papuoštas „Vytautas“ laikysis metus, o jei kraujo donorystės akcija bus sėkminga – ir ilgiau.