Nors šią istoriją skaitmeninės žiniasklaidos atstovų „Vice“ vaizdo reportaže pasakojo patys herojai, akyliausi žiūrovai pastebėjo karts nuo karto video kampe pasirodantį pasimatymų programėlės „Bumble“ logotipą. Tad tarp susižavėjimą reiškiančių komentatorių „YouTube“ platformoje po šiuo filmuku atsirado abejojančių, kad pasaulį sujaudinusi istorija – ne kas kita, o tik surežisuota graži pasaka.

Viena žiūrovė rašė: „Viskas atrodo surežisuota, ypač turint omenyje tai, kad vaizdo įrašą pristato „Bumble“ . Šis komentaras sulaukė bene daugiausiai patiktukų.

Tokius įtarimus patvirtino ir pačioje vaizdo įrašo pradžioje pasirodanti užsklanda su užrašu „Bumble“ pristato“. O šūkis „Suartėkite likę toli. Susitikinėkite virtualiai per „Bumble“ jau iki galo suponuoja, kad įtaigia jaunuolių susipažinimo istorija pasinaudota reklaminiais tikslais.

„Bumble“ reklama

Kaip tik prieš kelias dienas „Bumble“ paleido virtualių pasimatymų galimybę suteikiančius įrankius, pranešė „The Next Web“. Tam, kad karantinuojantis nenukentėtų jų vartotojų socialinis gyvenimas ir net ir laikantis socialinio atstumo išliktų galimybė susiorganizuoti jaudinančius pirmuosius pasimatymus.

„Bumble“ virtualių pasimatymų naujiena

Tiek Jeremy ir Tori istorija, tiek susipažinimo programėlė siekia parodyti, kad net ir tokiu sudėtingu laikotarpiu, kai koronavirusas įkalina viso pasaulio žmones namuose, technologijos, internetas ir nestandartinis požiūris gali padėti ne tik palaikyti ryšį su artimaisiais, bet ir užmegzti naujas pažintis.